Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D24a11v97i23d 42V18l75k

7. 3. 2016 16:40

Je to docela sranda číst si tady ten spor literárních blogerů se zástupcem angažovaných blogů. Já si myslím, že napsat správně "nasraný blog" na cokoliv, čemu budou tleskat masy je strašně snadné. Já ho třeba píšu místo nadávání v hospodě, anebo impulsivně, když mě něco totálně aktuálně namíchne a taky je ale po čase mažu- nemají dlouhodobou životnost. To že někdo umí nadávat, však ještě neznamená , že umí psát. Je ale blog vlastně forma literárního útvaru ,nebo jen forma nadávání mimo hospodu? IDNES je podle mne politický informační portál. O to víc si cením těch, co na něm dokáží svým umem prosadit nepolitický blog, nebo dokonce "nedejbože povídku či báseň". Nadávat jim do Sluníčkářů je dost ubohé. Fandím všem kdo dokáží svým blogem jiným udělat radost, anebo je pobavit, nebo jim udělat hezky u srdce a díky moc za jejich psaní.

5 0
možnosti
Foto

Taky přidám něco do pranice stran Zuzanky Hubeňákové - na Zuzanku mi prosím nesahejte, protože to je moc hezká pani, navíc mě nechce, a mně se vždycky nejvíc líbili ty paní, co mě nechtěli...;-D

1 0
možnosti
Foto

no nováček;-D, mi ani nenapadla diskuze. Tak chci možná trochu pozdě , leč přece, moc poděkovat všem, kteří mi dali hlas a v mé prapodivné tématice našli zalíbení. Vážím si toho opravdu moc a přiznám, že mi tohleto top ten zvedá nos nahoru. Že to pro mne docela dost znamená. Díky moc.

3 0
možnosti
DV

D98a60v50i62d 91V70l50k

7. 3. 2016 16:45

Četl jsem Váš blog o té bundě. Sice jste mi sebrala námět na blog, protože jsem nedávno taky třídil hadry, ale napsala jste to krásně. Tak já bych to nenapsal. Jako stárnoucí muž se totiž bojím veřejně projevovat své city, takže bych z toho udělal zase prachsprostou srandu

1 0
možnosti
Foto

Dát do výběru Markétu ve chvíli kdy se tři holky "perou" o každý hlas považuju za nesolidní a napadá mě pouze jediný řešení...obě Zuzky dostanou stejný prostor.

3 1
možnosti

Vždyť jste psal, že byste se v tom nepatlal. Ale máte pravdu, bylo by spravedlivější neupozorňovat na hlavní stránce na nikoho z nominovaných, a to po celou dobu hlasování. Zaujal mě ale na této diskuzi názor, že někteří nominovaní nejsou tak "kvalitní" jako jiní a že k jejich úspěchu dopomohla redakce. Možná na tom pravdy něco bude, vždyť někteří jsou na "titulce" nebo v oblíbených každou chvilku. Ale udělala jsem si čas a přečetla jsem si tedy dva články paní Hubeňákové a dva články paní Svozilové. Obojí super, ale kdybych se musela rozhodnout, hlas bych dala paní Svozilové. Ale to je věc hodně individuální. Já osobně se ankety neúčastním, kromě jiného i z toho důvodu, že redakce stahuje články z hlavní strany a některé blogery dokonce vyšachovala.

0 0
možnosti
MK

Od počátků svého blogování se ptám, k čemu je taková anketa. A odpovídám si stejně. K ničemu. Nesvědčí o ničem, stejně jako karma. Svědčí to je o příznivcích a obdivovatelích toho či onoho blogera, blogerky. A navíc povinně registrovaných. V demokracii je zvykem hlasovat anonymně, ale ne zde. A navíc systém blogů nedává moc šancí kvalitním blogerům, kteří napíší článek a převálcuje je deset článků s mou oblíbenou tématikou islám. Pak ani není šance, najít blogera co píše dobře a zajímavě, protože tento systém je dělán pro politické blogy anebo pro blogery, blogerky, které vytáhnou adminu na titulku, do zaujálů, což je lehce diskriminační pro ty, kteří adminům nesednou do oka.

Ano, politika táhne, ale co udělat blogy politické a ty ostatní? Byl by to problém místo jednoho odkazu na blogy mít dva? Na politické a pak ty ostatní? Vždyť v té lavině politických blogů nejde ty normální ani najít a nikdo je pomalu ani nečte, protože lidé jsou za tím co je zajímá nejvíce a pak nemají náladu hledat v tom nepřehledném smetišti.

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale připadá mi to jako šaškárna, Nemá to žádnou vypovídající hodnotu.

6 0
možnosti
Foto

Martine já bych se v tom nepatlal, blog je především zábava a tím stejně tak hlasování. Nikdo z toho nedělá žádný závěry, nikoho to nikam neposune, v diskuzích si o tom výživně pokecáme a po vyhlášení bude vše jako před vyhlášením...to je tak asi vše.Jestli je ale něco špatně,tak hlasování pouze registrovaných. Na druhou stranu netuším jak zabránit naklikávání hlasů.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem si zasportovala - udělala jsem pár kliků v každé kategorii. Mně osobně ve finále chybí především Ludmila Svozilová! Z hlediska literárního zpracování je mezi zdejšími blogery podle mne bezkonkurenčně nejlepší. ;-)

6 0
možnosti
Foto

Moc děkuju všem, co mi poslali nominační hlasy! Naprosto jsem nečekala. Zírám jak vrána s basedovkou 8-o

6 0
možnosti
Foto

nezírej, za tvoje články to je pochopitelný :-)

2 0
možnosti
LN

..hmmm..takže 2400 hlasů...předpokládám že hlasujících..který by dali hlas jen e jen jedinému člověku v jediné kategorii...bylo úplné minimum....takž když vezmu...že by průměr mohl být někde mez osmi a deseti hlasy od jednoho hlasujícího.....tak mi to vychází že hlasovalo 240 až 300 lidí....

...to skutečně není mnoho....

3 0
možnosti
MV

neni, Ladislave, ale jsou to hlasy lidi, kteri je chteli nekomu dat. to mate jak ve slavikovi. a vetsina tech hlasu jde z tabora blogeru, kteri tepou: do politiky, do imigrantu, do ekonomie, do cesky bedny...takze hezky v klidu psat dal anketa neanketa! fajn den preju

0 0
možnosti
MV

tak mi Marta Kucikova pres fb dala vedet, ze jsem v desitce. ji jsem uz podekoval a tem, co mi tam pomohli dekuju taky. a jestli prvni nebo posledni....ja mam radost z toho, ze lidi ctou - soška/nesoška. všem fajn den. jinak moje hlasy patrily Marte Kuc a Karlovi Bohackovi. v ostatnich kategoriich se jeste rozhlizim.

1 0
možnosti
JB

Marta letos bohužel do finále neprošla. Tak snad příště

0 0
možnosti
PH

Nemůžu si pomoct, mně tam ten Konvička chybí - a kdyby nedostal ve správný čas padáka, byl by tam (ať si redakce říká co chce, i s tím vyhozením). Takže nehlasuju. Tentokrát ne.

5 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.