Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P43e71t56r 53U66h63e12r

12. 11. 2015 11:42

Zuzčin vtip a nadhled mě neskutečně baví R^

2 0
možnosti
MP

Paní Zuzano, zdravím vás, a děkuji za každý váš blog. Ten den je vždy nějaký lepší ;-D Doufám, že stihnu přiběhnout pro váš podpis !

1 0
možnosti
Foto

To bych byla moc ráda. Budu se těšit! Děkuju za každý váš komentář, ty zase zvedají náladu mně :-)

0 0
možnosti
MJ

Soutěže o Vaši knihu jsem se nezúčastnila. Objednala jsem si ji u svého knihkupce. Ať se dobře prodává!:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano...prsa těsně před kojením jsou mohutnou inspirací ;)

4 0
možnosti
Foto

Hele, že se toho chytneš ty, to už je snad povinnost. Ale že se spustí celá vlna nadšení z kojení, to jsem nečekala ;-D

2 0
možnosti
BK

Paní Zuzana je úžasné děvče, nádherný člověk s normálními názory a zdravým selským rozumem. To už dnes aby pohledal. Přeju jí mnoho zdaru a všechno jen to nejlepší!!!

3 0
možnosti
Foto

Zuzko vzhledem k tomu, že jsem odkojen pivem je s podivem, že jsem začal blogovat tak pozdě:-)....zaujal mě obrázek před spuštěním videa....četl jsem termální sál:-)...jinak karmovací povídání.;-)

2 0
možnosti
Foto

Asi má pivo málo laktózy. To bude tím, zkuste změnit značku;-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzano, do této chvíle jsem netušil, že inspiraci najdu při kojení. Jak jistě usoudíte, jsme my chlapi tím pádem ochuzeni o jeden inspirační zdroj. Nicméně - jsem přístupný modifikaci Vašeho inspiračního zdroje. Zkusím se při mé blogerské vyprázdněnosti dohodnout na jistém postupu s mou chotí, případně jinou asistentkou. která by byla ochotna spolupracovat. 

Děkuji za nápad. R^

2 0
možnosti
Foto

Když tak vyřiďte, že je to ověřený postup, že jsem vám to předepsala. Tvůrčí duše prostě potřebuje prsa! Nutně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.