Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečtěte i můj příspěvek K Letní povídce, není to jenom o znacích, ale jsou tam i jiné zásadní pochybení ze strany vyhlašovatele!!

2 0
možnosti
DS

Tak trochu mi to připadá, jako byste po proběhlém závodě ve slalomu nejlépe ohodnotili ty, kteří ignorovali branky/slalomové tyče a dodatečně si svůj výběr ospravedlnili tím, že se Vám nejlépe líbil styl, statečnost, rychlost či kombinéza závodníků, kteří vlastně měli být a priori diskvalifikováni.

Musím říci, že ač jsem brala soutěž jako příležitost se v létě zabavit, Vaše ignorace Vámi nastavených pravidel velmi otřásla mým respektem k Vaší erudovanosti a férovostiRv

16 0
možnosti
IG

Tak jsem zvědav zda redakce dá tento blog do "zaujalo nás".

Ač je to sice protěžování sebe sama, tak bych s tím souhlasil a výjimečně by mi to nevadilo. (pokud by ovšem neuzavřeli diskuzi :-P )

Ovšem jak je zvykem v takovýchto případech, tak to necháme tiše vyšumět.

Však ti blbci to nějak skousnou ....

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Musím říci, že mi dodržení pravidel dělalo při psaní problémy, ale sledovala jsem je bedlivě, abych vše dodržela. Jsem šokována tímto přístupem poroty. Všichni, kdo se snažili pravidlům vyhovět, jsou s prominutím za blbce. Je to zklamání všech slušných autorů, kteří pravidla hry ctí. Takhle ne, paní Kubíčková, velké zklamání.;-(

12 0
možnosti
Foto

Od novin, kde mi nyní plno článků připomíná dobu komančů, se divím, že se divíte... Jinak zdravím slušné lidi, tím nemyslím kolaboranty v redakci.

2 0
možnosti
Foto

je to dost smutný - celostátní soutěž významného deníku - a poruší všechna pravidla

to je hustý... Rv

10 0
možnosti
Foto

Ne, to je bohužel v poslední době v této redakci normální. Inu "křišťálová lupa"...

2 0
možnosti
MJ

Tento článek by se měl jmenovat "Proč porota nedodržela pravidla u Letní povídkové soutěže."

Pokud se tedy shodneme, že titulek má ve zkratce vystihovat obsah.

4 0
možnosti
MJ

Takové zdůvodnění je neprofesionální, nefér a hloupé.

9 0
možnosti
Foto

Já Vám to za sebe napíšu jednoduše - vzhledem k tomu, že sami porušujete mantinely, které jste si sami určili, na tyhle vaše šaškárny napříště kašlu, a letos jsme se zúčastnil naposledy. Buď platí pravidla pro všechny, nebo jsou si jiní rovnější. V tom případě se dál plácejte po ramenou, u mě jste to projeli na celé čáře...Rv

10 0
možnosti
IG

souhlasím a přidávám se R^.

5 0
možnosti
ND

Vyjádření předsedkyně poroty je neakceptovstelné. Když někdo vydá pidmínky, pak je má sám dodržovat. Celá tato záležitost je prostě nechutná.

6 0
možnosti
ND

Omluvte mé překlepy, prosím

0 0
možnosti
OM

"...délku přesně neměřila, jen odhadovala."

Word - /Soubor/Vlastnosti/Statistické údaje/ - píšeme rok 2015 (to jsou čtyři znaky, kdybyste to neuměla spočítat), paní Kubíčková.

6 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.