Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo...to bylo od srdce :) R^

1 0
možnosti
MV

co na jazyku a dal to znas, nebo umis dodelat, Karle

diky

1 0
možnosti
Foto

Marku, četlo se to jedním dechem.;-) Pište dál a na knihu se moc těšímR^

1 0
možnosti
MV

Jitko, jen aby se na ni tesil taky nekdo, kdo by mel chut ji ucist a vydat. uvidime! krasny prazdniny preju

0 0
možnosti
Foto

Další příklad toho, jak profilovky matou. Představovala jsem si vás úplně jinak. To by možná vysvětlovalo, proč vás při venčení málo oslovují fanynky;-) Moc hezký rozhovor! 

Jo a s tou knížkou jste mě překvapil. Postřehla jsem, že se nějaká chystá a už jsem i hlodala do internetu, ať mi ji ukáže. Kde nic, tu nic a teď čtu, že to není jen zpoždění. Nicméně moc se těším na román, ten vám myslím bude taky slušet. 

Brzy na počtenou!

3 0
možnosti
MV

predstavovala jste si me jako vlasatyho romantika? vite, Zuzko, mne nejde ani tak o oslovovani jako o to, aby lidi moje slova bavily. a k ty knizce: snad bude mit nekdo chut si to precist a poslat do tiskarny

krasny utery preju

0 0
možnosti
VM

V41l57a62d60a 87M78u67s50i50l

30. 6. 2015 10:44

člaNEK   Či  blog jhe strašně   dlouhy...

  Neudělal by někdo obsah...X

0 0
možnosti
MD

tl;dr: Rozhovor s výborným a chytrým blogerem. Nemáte zač:-P

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.