Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hip hip hurá, hip hip, hurá!:-)

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji Ti k pěknému pátému místu:-)R^

3 0
možnosti
LN

...gratulace i ode mne...R^

...i když přiznám...že na zařazení protřelého matadora Větvy do kategorie "Objev roku" jsem zíral jako bagr na tvrdou hlínu...:-)

6 0
možnosti
Foto

Gratulace všem vítězům i zúčastněným :)

5 0
možnosti
MA

Toto je hlavně anketa popularity mezi blogery samotnými.

2 0
možnosti

Taky se připojuju s gratulací... a když pomyslím, jak různí Cemperové, Hassanové, Poličtí a Maruškinové zlostně skřípou zuby nad vítězstvím doc. Konvičky, jejich to úhlavního nepřítele, coby objev roku, tak tu div nenadskakuju smíchy na židli ;-D

21 1
možnosti
Foto

Bylo mi ctí se "utkat" se všemi kolegyněmi a kolegy prostřednicvím hlasujících a za hlasy děkuju...jen bych prosil malou opravu...na svém kole a chopperu...jednak aby nevniknul dojem, že mi zadek vozí jen 800 kubických cenťáků a za druhé...že jezdím na silničce s očima zachnutejma v asfaltu....ale co hlavně...začíná a KONČÍ pivem.:-):-)

3 0
možnosti
Foto

:-)myslím, že Vladimír je nad všechny soutěže povznesen,a tak by se mi zdálo pro příští rok dobrý nápad, zřídit cenu Vladimíra Kroupy.:-)

2 0
možnosti
FS

U mě i mých kolegů vyhrál Mistr Vladimír Kroupa - ve všech kategoriích! R^ V

prof. h.c. DrKr. František Smutný, DrSc., h.c. multi

děkan Fakulty všeobecné kroupologie

8 0
možnosti
Foto

Děkuji vám, náčelníku, že jste se mě zastal:-)

4 0
možnosti
LK

Sem byla vloni nejen Objev, ale i Blogerka! ;-OJinak dík za hlasy sálati a těším se na sraz. Bude-li ve správný datu, uděláte mi velkou radost a přivedu chlapa, nebude-li, přivedu zas máti.

5 1
možnosti
AG

Gratulace vítězům.

7 0
možnosti
AS

Velké gratulace zlatým a vůbec všem ve výběru. R^R^R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.