Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro Blog info: Helena Koutová v poslední době výrazně zhubla a nadále si přeje být oslovována už jako Koutková ... .-)

6 0
možnosti
Foto

Díky náčelníku! ;-D Zdá se, že redakce pochopila, že už jsem velká holka, a na zdrobněliny se mnou nehraje. Navrhuji zrušit zdrobněliny i v příjmeních ostatních finalistů - Konev, Větev, Suková, Němcová, Boháč a Velekroupa.

10 0
možnosti
Foto

IVČRN sehnal šéfovi jen 250 hlasů?! Údajných stotisíc podporovatelů bude asi nějakej hoax. On ten počet nakonec zhruba kopíruje obvyklou účast na estrádě, s níž Cirkus Konvička kočuje po českých náměstích.

6 15
možnosti

Z toho, že doc. Konvička vyhrál Objev roku, asi dnes hned tak neusnete, že? ;-D Ještě pár takových úspěchů "islamofobů" a v blázinci budou do vás pěchovat lithium ;-D;-D;-D

12 0
možnosti
KA

Tak předně, i když anketa není zcela objektivně vypovídající o kvalitě blogerů, přesto, až na nepatrné výjimky souhlas se všemi finalisty. Gratuluji všem a zejména Láďovi Větvičkovi, Zuzaně Huběňákové, Lucii Sulovské, Vladimírovi T.Gottwaldovi i Františku Matějkovi.

U paní Vojtekové jsem trochu rozpačitý zejména z jednostrannosti (jediného tematu) jejích blogů, ale i z toho, jak jí zázračně poslední dny před uzavřením soutěže naskakovaly hlasy, které ji "posunuly" dopředu.

Co bych ale doporučil - moc prosím - příště hlasujte pro Mistra, copak jste si nevšimli, jak tu soutěž každoročně prožívá?

Tak, jak jsem psal, gratuluji a některým jedincům doporučuji, aby tu soutěž tolik neprožívali, neb si za umístění nic nekoupí :-). Vždyť "Mistrem" se lze stát i bez místa na bedně jak vidno :-)

6 1
možnosti
Foto

Kolego, povězte mi, jak já (pokud máte tím Mistrem na mysli mne, ale asi ano...) prožívám každoročně tuto soutěž? Já jestli mi něco neuteklo. nevím například nic o tom, že bych v závěru svých blogů v nominační a soutěžní době žadonil o hlasy, nebo že bych se nějak jinak snažil "zvítězit", než běžným způsobem psaním, který provozuju tak nějak po celý rok...:-)

2 0
možnosti
LP

Jedna malá zajímavost, ty vojtekové a konvičkové mají relativně průměrnou čtenost i karmu hned po publikaci. Vesmírné úrovně dosáhne až poté, co si začnou dělat reklamu na facebooku, kdy sem naženou poslušné klikače. Skutečné čtenáři idnes jejich monotematické a většinou i dost špatně napsané texty nerajcují.

4 7
možnosti
Foto

A byl jste někdy na FB profilu Feryho Matějky...?;-D

1 3
možnosti
ZS

Tisíceré díky všem, kteří mi poslali hlas... :-)

Dlouho jsem se v Objevu roku držela na nejvyšší pozici, v samém závěru mě převálcoval pan Konvička, nicméně i stříbro cinká...;-)

Taktéž v Blogerce roku to dlouho cinkalo, pak mě holky doběhly a předběhly.

Moji fanoušci, máte se ještě co činit;-)

A propós, už dlouho jsem nic vtipného o běhání nenapsala (tedy sem na blog), takže se všichni těšte. V nejkratším možném termínu vydám blog o jedné superadrenalinové akci, která mě v neděli skoro dostala na kolena...;-D ...to se teprve pobavíte!

P.S.: všem finalistům gratuluji!

18 0
možnosti

Gratulace pro stříbrnou Zuzku!R^

5 0
možnosti
Foto

Lidé, tuze děkuji! Největší humoristi jsou ovšem v redakci, to se dávno ví;-)

23 0
možnosti

Zuzko, není zač;-D;-D;-D (snad jsem taky lid). Doufám, že své vítězství řádně oslavíte - tím nemyslím tekutě, ale blogem!!!:-)

5 0
možnosti
Foto

Když jsem loni říkal synovi, že jsem pátej, pravil. Jo? A k čemu je to dobrý? Tak jsem mu to letošní pátý ani neříkal.;-D

12 0
možnosti
Foto

Přece v tom, že před Vámi jsou už jen 4 ;-D

3 0
možnosti
Foto

I já všem gratuluji, obzvláště pak úspěšným blokérkám  Zuzkám, Amálce, Saše a Vladimírovi - my ženy musíme držet při sobě.

A jestli mne to znovu hodí do regionů dřív, než se mi příspěvek podaří odeslat, tak už nikdy žádný blog nenapíšu!

12 0
možnosti
Foto

Odkdy se jmenuješ Koutová?:-)

2 0
možnosti
KN

Škoda, že nemáte kategorii Mimoň roku. Tam bych věděla, koho nominovat a komu dát hlas :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji všem zpřizněnym čtenařum velice velmi za Blokera roku aji za Cestopištěce roku!!! Zrobili ste mi radost, fakt. A přiště bych prosil hlasovat durazněji, bo jako objev roku sem neuspěl a tež tytul Zasloužila blokerka roku mi ještě furt chybi. R^;-)

23 3
možnosti

;-DNa tu blogerku špatná titulfotka. Malý výstřih a dlouhá sukně.:-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.