Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V56i63t 78D57r54b51a92l

22. 4. 2015 16:09

Totálně zmršená verze nového systému.Kdo to proboha vymyslel???Komu vadila roky fungující verze???Je to opravdu hnus!!!RvRvRvRv

0 0
možnosti

Včera jsem strávila odpoledne jen tím, abych se vůbec přihlásila do blogu. A výsledek? ve spolupráci s adminem - žádný! Pak jsem hledala, jak do budoucna připojit článek ke svému blogu. Ani jeden odkaz k nalezení! Když jsem se po dvou hodinách dopídila, že tohle asi bude ono, tak jsem z vašeho popisu nechápala vůbec nic! a to jsem rodilá Češka! Neskutečný! Samý bláboly!  K sakru, vy tam nemůžete dát "jak připojit příspěvek" ? a srozumitelnou češtinou v bodech, jak postupovat? Opravdu obdivuji ty, kteří se podle vás do blogování dostali. No - váš systém mě ještě ani nedokázla se do blogu přihlásit Rv

0 0
možnosti

Kamarádka mě požádala, abych ji pomohl se zdejší registrací, že ten návod nechápe. Já spíše zírám na jazyk, kterým jsou ty instrukce napsané - jako automatem přeložený návod u levného čínského výrobku:

"...pošleme vám ve středu 18.2. mail na adresu info...funguje podobně jako ve starém systému, jej lze ale formátovat...texty mezi fotkami v galerii lze zatím jen do popisků...okno přehrávače můžet opět v článku posouvat...klik na Náhled článku buď až dole...Budeme se ale snažit blogerům vstříc a..." Rv

2 0
možnosti

jo, přesně tak....to psal někdo po pěti pivech :-/

0 0
možnosti

Nemám formulář, okénko, nic, kam bych mohla napsat tělo článku. Jde mně napsat jen nadpis. Asi tady končím, přátelé. Nevím. Nevím jaký cvik mám udělat nebo jakou formulku říct, aby mně vylezla normální administrace s nějakým textovým editorem. ? Ano, souhlasím s názorem diskutérů, kteří píší, že když v ČR něco funguje, je třeba to co nejdříve změnit. [>-]Rv

2 0
možnosti
Foto

...souhlasím s názory, že se jedná o zmatečný projekt. Umístěné články (odkazy) na mých osobních webovkách či facebooku nejdou otevřít. Vždy se ukáže "Chyba 404". Nemohu se ani dostat do administrace blogu atd. Jsem velice rozčarován tzv. inovací tohoto projektu. :-(

2 0
možnosti

Dobrý den,  vůbec nechápu, kde mám do článku vložit fotografie?

Tlačítko fotografie tedy  nevidím.

(Nemám namysli hlavní foto článku, které se zobrazí u výpisu článků na blogu), ale například když chci článek prokládat fotkami?8-o

0 0
možnosti
Foto

na spodní liště klikněte na ikoinku OBRÁZEK pak VLOŽIT OBRÁZEK pak PŘIDAT OBRÁZEK a pak Vám naskočí složka z které chcete obrázek nahrár. Můžete jich nahrát najednou libovolně...a pak...už na to příjdete:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem asi úplně blbá, vidím to na konec mého (aspoň občasného) psaní zde - nemám šanci. Proč se to vlastně muselo změnit?

3 0
možnosti
Foto

ale ne, psaní je skoro stejné jak bylo.:-)na to příjdete.

0 0
možnosti

Mám sto chutí odejít z blogů iDnes. Totálně rozházené blogy, zmizelé obrázky u perexů (které mi často daly víc práce než samotný článek) a znepřehlednění snad všeho, co tu bylo. A to ani nemluvím o tom, že mi z článků zmizelo dělení textu na odstavce.

Holt v této zemi platí, že když něco funguje, musí se to změnit...

5 0
možnosti

Mě se také nedaří vstoupit do administrace blogu. Ach joRv

1 0
možnosti
Foto

J77a18n 33B89a98š89e

19. 2. 2015 22:07

No, asi jsem mírně retardovaný jedinec, ale také se mi nezdařilo, ani podle návodu a už na to nevidím, takže to zkusím zase jindy :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.