Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj.....no to je nadělení....asi zacnu opět psat...:))oo

Fan.

0 0
možnosti
Foto

Já poslední dobou pozoruji, že mi rostou prsa. Měl jsem strach že TUČNÍM. Ale stejně budu nadále chodit NAHOŘE BEZ, VÁŽNĚ! Zdravím vás tady všechny a přeji nám starším chlapcům, aby jsme dokázali průměr zvednout - aspoň tedy něco.R^

0 0
možnosti
Foto

z článků jasně vchází, že jej psal Vladimír na objednávku, jistě to byl dobrý kšeft.:-)

5 0
možnosti
Foto

Moc ne, jen 2,50,- čistá ruka;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud jsem "mladá žena", pak podotýkám, že jsem lesbicky orientovaná ... ;-) ... :-) ...

1 0
možnosti
Foto

Velice mě potěšilo, že jsem v průměru "mladá žena". Já tušila, že se účast na průzkumu vyplatí. Omládle jsem. Konečně.... Hurá!!!

3 0
možnosti
DT

:-)R^ Je nás takových potěšeno víc.

1 0
možnosti
Foto

Tak proto jsem jednou měsíčně postižen pocity nervozity a hysterie...;-D

3 1
možnosti
FS

Vladimíre, to neokecáte. Každý ví, že jste fejk blog Američanky Wendy.

1 0
možnosti
JZ

Český bloger je mladá žena.? Přiznám se, že do dnešního dne jsem to o sobě nevěděl. ;-D

4 0
možnosti
Foto

nezoufej, zorganizujeme netypický, určitě nás bude víc.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to na mne prasklo a už mohu jezdit na srazy :)

2 0
možnosti
Foto

Ale prsa nech doma, ať nemají kolegyně blogerky mindráky...;-)

2 0
možnosti
MK

To je zcela jasné a Vladimír Kroupa je jen pseudonym. R^ Ovšem diskutérky jsou také většinou ženy. Jako například Květa KorandováV

5 0
možnosti

Viktor Koranda z Brna je známá firma na psychiatrických klinikách a tady v diskuzích 8-o;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.