Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem neměla tuchy jak hezky se dokážu seznamovat...;-) Romane, tak příští rok opět na seznámenou! :-)

3 0
možnosti
Foto

Admini v čele s p.Dvořákem super s nabídkou pití, jídla a tak ani počasí nám moc nevadilo, si myslím! Příjemná obsluha Modrého baru zajistila deky. Památeční skupinové focení u H2O s parádním větříkem od ní, stálo za to, pro ty co měli sluníčkové oblečení.  Jsem rád, že jsem mnoho kolegů mohl poznat osobně a popovídat si a nyní zase budeme jen a jen psát a diskutovat....žéééééééé;-O;-€8-o[>-]EU;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo tak ŽLUTÉ lázně!! Chystali jsme se na sraz s Vláďou Kroupou, ale on si napsal do notýsku Karlovy lázně. Celý večer jsme v nich bloudili a marně hledali kolegy a kolegyně od blogu. Tak příště R^

8 0
možnosti
ZS

Alespoň jste si oživili azbuku;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky za reportáž. Nebyl jsem tam, tak jsem si rád prohlédl alespoň fotky.

3 0
možnosti
Foto

Dávám plusR^, také jsem tam nebyla, ovšem ne kvůli vzdálenosti, ale díky tomu, že než jsem překonala přirozený ostych, bylo plno. Aspoň teď neděsím diváky z fotek, které bych svou přítomností nepochybně zcela znehodnotila (tuším, že by mě přestalo číst i to málo, co zatím statečně vytrvává.... ;-D).

1 0
možnosti
Foto

Nestálo by možná za to, udělat setkání pro více lidí? 35 je zoufale málo, někteří se rozhodují na poslední chvíli, takže nemají šanci, jako např. já!

1 0
možnosti
MN

M33i54l94a82n 24N51o11v31ý

16. 6. 2014 18:52

Tak příště, pane Černý. A nebuďte smutný!

0 0
možnosti

No letos to asi za moc nestálo, soudě podle toho odfláknutého článku. Paní Hubeňákovou teda pan Oldřich Mazal očividně moc nebaví, přestože to v popisku fotografie tvrdíte. A já se jí teda moc nedivím. Naopak... jak já tomu jejímu pohledu tak nějak rozumím...

2 0
možnosti

A ještě palec nahoru paní Medkové za její outfit. Zejména za barevné sladění bot s kloboukem a podprsenkou a v neposlední řadě s blůzičkou paní Hubeňákové! R^

3 0
možnosti
Foto

s řadou po-tworů bych si rád zatřepal tlapama...next timeR^;-)

6 0
možnosti
Foto

určitě skvělá akce a zábva,mrzí mě, že časový rozpis mi účast nedopřál a přidám kacířskou myšlenku....hlavně časem začátku byl sraz ušit na míru pražským a kolem pražským, pro nás z dáli dojíždějící je 18 hod. pozdě a přitom by stačilo málo...posunout čas začátku třeba na 16 hod, pak už by nebylo od věci se otočit, třeba nejsem sám, komu poslední vlak jede ve 20 hod.

2 0
možnosti
PK

P58a18v40e93l 31K39u23l18a

16. 6. 2014 20:35

A o tom to je ;-D

0 0
možnosti
JF

Nepoprali se tam pánové Hermánek a Hejna??

0 0
možnosti
Foto

Nikdo se nepopral, ba dokonce ani já s panem Dvořákem ;-D;-)

1 0
možnosti
VS

Škoda, že jste nepozvali i "Jana Šustka". Jako obyvatel Prahy to měl kousek a určitě by se zastavil na kus řeči. Když mu nebylo zatěžko jet na kávičku za panem Olšerem až do Ostravy, do Žlutých lázní by určitě dorazil...

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.