Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Asi taky já budu označen za rasistu, avšak já se za to nestydím. Považuji za správné projevit svůj názor, že je přehnané tak masívně adorovat cikány jenom protože nám najednou přidali pět  s vysokou pravděpodobností konzumentů sociálních dávek. Můžeme být nad očekávání spokojeni pokud z nich budou jednou alespoň nekvalifikované pracovní síly na nějakou méně náročnou manuální práci.

Kočárek jim v žádném případě nezávidím.

Mám otázku, proč se nepíše o přínosnějších početných rodinách? Rodinách z nichž vyšlo víc dětí z nichž všichni vystudovali vysokou školu a pracují. Takové rodiny však nejsou pro novináře zajímavé. Namísto nich se píše o něčem od čehož nějaký zvláštní přínos ani při nejlepší vůli reálně očekávat nelze. Vždyť vy tady ty nesouhlasné reakce snad záměrně provokujete.

15 3
možnosti
JK

J84i94ř32í 37K39v78ě75š

12. 6. 2013 12:39

Jak dopadne těch pět děcek samozřejmě nevím, ale pokud je mi známo, oba rodiče řádně pracují a nikdo z nich nemá trestní minulost. Ale holt jde o Romy a to se evidentně neodpouští.

20 4
možnosti
JS

A jak je to s tím Pay Palem? To je trochu divné.

2 0
možnosti
PD

PayPal vám taky na e-mail pošle zapomenuté heslo, a protože login je = emailu, tak...

1 1
možnosti
KH

Kdyby lidi mohli psát pravdu, nikdo by se nikam nehacknul. :-(

9 17
možnosti
OR

O45s85k44a48r 39R93a51z16á91k

12. 6. 2013 13:58

Hacker nemohl napsat svůj názor sám za sebe? A musel se probourat na článek někoho s názorem zcela odlišným? Opravdu šlo o pravdu? Pochybuju.

8 0
možnosti
MK

A odkud onen hacker znal email? Abych mohl prolomit heslo, tak musím nejdříve znát email dotyčného:-)

2 9
možnosti
MK

stačí googl ne... má svoji doménu @marketademlova.cz ;-)

6 0
možnosti
TV

Koukám že si někdo na tom článku s paterčaty honí kredit a překvapivě je to Demlová. No, tomu hackerovi se nedivím, protože už je toho i na mě moc. Když se nerozebírají povodně, tak je televize plná paterčat. Tak hlavně aby se celá famílie vešla do bedny a Demlovou si tam vemte jako patriotku. Vážně už mě to nebaví. Už je to s těma paterčatama trapné a ohrané.Té rodině by pomohlo kdyby si jich nikdo nevšímal. Tahle mediální masáž není dobrá ani pro ně a mě taky vadí. Já osobně bych o takovou show nestála ikdybych porodila stočata. R^

20 21
možnosti

K14a67r88e21l 89Š49u78n35k25a

11. 6. 2013 20:32

To jsem zvědav jaké způsoby propagace toho článku ještě přijdou :-/

9 3
možnosti
LB

Je to smůla. Takový text, mohutná kampaň na FB a slabé heslo.. Kdo ví, co se vlastně stalo. A že nepřepsal hacker jiné články? Nějak to odflákl. Blokace IP nezaručí, že se to nestane znovu.

P.S.Víte, co mne na redakčních-informačních článcích Idnes fascinuje? Že tam mají karmu;-D

13 1
možnosti
PK

8-o to jsem si ani nevšimla, mazec ;-D

4 0
možnosti
PK

A dál? 8-o

Joo když si někdo nahání čtenost a karmu sdílením na FB (jako blahé paměti Fanóš), tak se nemůže divit, že se text dostane i k lidem, kteří by na iDnes nikdy nevlezli.... a stejně pořád nechápu, proč tomu věnujete samostatný blog :-/

10 3
možnosti
DJ

co presne je na sebeprezentaci spatne?

7 3
možnosti
Foto

A nediskutoval i onen hacker místo autorky (pod jejím jménem) v diskusích, a to už dost dlouho? Pod jejím jménem se totiž často objevovaly příspěvky, které mi k ženě jaká se dle svých blogů jeví, ,,neseděly". Byly hrubé, drzé a někdy doslova urážející.

14 2
možnosti
PK

;-D Vladimíre, vy se mi poslední dobou zamlouváte.

7 2
možnosti
PJ

Za slabý a snadnouhodnutelný či rychleprolomitelný heslo si může Demlová sama. A nejen ona. Lidí s ubohejma heslama je na netu podle mýho minimálně 75%.

12 8
možnosti
DU

To, že necháte odemčené auto ještě neznamená, že má někdo právo vám ho ukrást dtto heslo, jen proto, že je slabé není nikdo oprávněn ho nějak zneužít.

5 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.