Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Já jsem p. Matějku nevolil, hlasoval jsem pro p. Polaneckého. Paní T.Solanovou jsem volil, stejně jako paní Kolářovou. Z recese jsem volil jako objev mistra Kucharovice, jen proto, aby se ukázalo, jestli je skutečný.

Uznávám, že si p. Matějka blogera roku zaslouží. Dovede vyvolat diskuzi, přestože občas se uchyluje k nefér diskuzi.

Suma sumárum, gratuluji všem, kteří byli oceněni.R^

5 3
možnosti
JN

J96a75n 58N57o16v86á11k

26. 2. 2013 6:51

Polanecký je stejně virtuální jako Kucharovic.

4 1
možnosti
DM

Hláška diskuse: Pavel Kula: "Já měl tři mínusy ještě než jsem to dal odeslat 8-o8-o;-D"

5 2
možnosti
SS

Ja hlasoval pro Hassana - a nic ... :-P

4 2
možnosti
JJ

Blahopřeji všem vítězům, poraženým zůstává čest.

3 0
možnosti
SW

Sympaticka Solanova, Fajn Faltjeskova a Mrzuty Malinky Matejka...

Blahopreji vsem vitezum, kteri vitezstvi maji zaslouzene.

12 7
možnosti
SW

omlouva Lence F. za prijmeni, ma tam byt samozrejme Faltejskova

5 1
možnosti
Foto

Hlasoval jsem pro Vladimíra Gottwalda a v holkách pro Barboru Topinkovou. Nejlepší bloger-prozaik je tu ale Ondra Kňava. Akorát to trochu fláká. V kategorii objev jsem to dal Kabirovi, ale ta Lenka, co vyhrála, je taky dobrá. Tina je O.K., taková veselá, že? A vítězství malého českého pistolníka Františka chápu. Sám ho občas čtu. Je to zajímavej náhled do myšlení určitýho typu lidí, se kterejma se v reálu úmyslně nestýkám.

11 3
možnosti
JJ

Já pro Gottwalda nehlasoval nikdy, v únoru už vůbec ne, Kňava je moc dobrej (ale neměl by se flákat),:-) s Tinou a některýma dalšíma je legrace, z jinejch zase máme srandu. Taková všehochuť....

Jenom mně je divný, že se nesoutěžilo o fotoblog roku, poněvadž foťáky i fotografy máme dobrý, snad i perfektní. U mě by vyhrál Béreš s Čunderlíkem a Trizuljaka k tomu, Kroupům bych dal cenu "Trvalý objev i Dnes"R^ Miliónový František, ten je dávno jasnej, ale klausův Mach, že je až třetí, to mě fakt bere těžce u srdce.;-D

8 4
možnosti
Foto

Okamůra až pátej?! Tak tohle půjde k Ústavnímu soudu. ;-D

20 4
možnosti
JJ

:-)...Matějka je proti němu asi víc milionovej a větší bere.

7 1
možnosti
JJ

Rád bych tímto popřál všem, co nezvitězili v zatuhlém boji s přetěžkou konkurenci.;-D...

P.S. Kdeže a kdy se to blogeři vlastně srazili?

6 1
možnosti
MM

Blahopřeji vítězům i poraženým. Jinak je opravdu unikátní u media, které soutěží každoročkě o křišťálovou lupu ta rychlost, s jakou byly výsledky zveřejněny. Opravdu, pokud jsou výsledky známy několik týdnů nebylo možno článek připravit v předstihu a v pátek jen doplnit fotku a zveřejnit jej dříve - tedy v pátek večer? Mám tak nějak pocit, že anketa postupně degraduje sebe sama a to nejen pravidly.

Proč není možno hlasovat respektive nominovat celoročně? Proč byla zrušena kategorie "fotoblog"? U básníků bych to pochopil, je jich málo. U internetového media, jakým idnes je mne dlouhodobě překvapuje nepružnost, kdy na titulce visí jedny a ty samé zprávy celý den. Ta samá nepružnost se projevila i u vyhlášení ankety, která navíc namísto aby se zatraktivnila a zlepšovala se, postupně upadá. Není to škoda?

Navíc, pokud blogeři šíří své články prostřednictvím facebooku či jiných odkazů a spousta lidí je sdílí a dostávají se tak i mezi ty, co na idnes nechodí, by si vítězové zasloužili i nějakou hodnotnější cenu.

Očekával bych i zveřejnění počtu hlasů nejen finalistů, ale i všech nominovaných. Pak by bylo zřejmě patrno, že v anketě hlasuje jen zlomek čtenářů, dovolil bych odhadnout tak necelé 1%. Takže by to možná stálo za to, aby byl přehodnocen způsob hlasování a aby byli čtenáři dlouhodobě motivování k tomu, aby hlasovali - jak jsem psal - celoročně. Co považuji mimo jiné za chybu je to, že čerství blogeři nemohou pro nedostatek dukátů pod svými blogy diskutovat. To není možné jim při registraci připsat minimální počet dukátů?

Jinak podstatu VIP blogerů nechápu nejen proto, že nejsou dodržována kriteria pro zařazení do VIP, či vyřazení. Opět, očekával bych, že hodně píšící blogeři, kteří tak idnes propagují, budou oceněni více, než "škatulkou" VIP.

Ještě jednou gratuluji všem finalistům, nicméně, moje rozpaky nad (nejen) anketou sílí.....

12 8
možnosti
PJ

P17e86t82r 83J17a55n39s77k89y

25. 2. 2013 15:16

pane maly tady chcipnul pes.. bohuzel nejen tady ale v cele MFD..

13 1
možnosti
PJ

P33e77t91r 12J51a56n22s59k93y

25. 2. 2013 14:22

procpak jste karla gotta odstranili z te prvni vety? to bylo tak hezky pitome

13 1
možnosti
MS

Šoupli to kousek dál a je to ještě pitomější. :-)

10 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.