Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V41í33t 90K49u60č59í35k

29. 1. 2013 20:16

Ten Kucharovič - zarazila mě jedna věc. Čtenost má skoro u všech článků v desetitisících (i když nebývá ve výběru), tomu odpovídající karmu, ovšem facebook-lajků jen v jednotkách. To je nepoměr, ten, kdo má velkou základnu reálných fanoušků, má provázaný procentuální vztah mezi projevem sympatie karma - lajk. Napadá mě, že SW-robot dokáže měnit IP-adresu a klikat na karmu, ovšem u laiků by musel pokaždé tvořit nový FB-účet, což je nemožné... Nebo to vidím špatně?

23 3
možnosti
LS

Vidíte to naprosto správně. Jediní, kdo to nevidí, jsou admini...

19 1
možnosti
Foto

Bloger Matějka, Blogerka Sichtařová, Objev Mach R^ :-)

0 20
možnosti
Foto

J71i93ř33í 56K12r57á32m

29. 1. 2013 1:59

Jsem zvedavy, pokud vyhraje avatar ODS Rudolf Polanecky, zda se dostavi k prevzeti ceny cele PR oddeleni teto strany, nebo jen poslou poslicka pro cenu, jak to dela hrdina z Mostu?

13 9
možnosti
Foto

Marně vás hledám mezi čtenáři nominovanými. No, co, třeba příště.

5 13
možnosti
IH

Chtela bych hlasovat, ale nejde to. Vzdycky kdyz odeslu hlasy, objevi se v adressbar tohle

http://zpravy.idnes.cz/ankety.aspx?idanketa=A20130123_jdv_511&chyba=

Kdy to prosim bude v poradku?

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ano v některých případech se to stalo. Pokud budete hlasovat znovu, už to bude v pořádku. Pokud hlasovat znovu nejde, pak byl už hlas započten. Viz i technická poznámka v článku.

5 0
možnosti
MS

Já to musím napřed všechno sama v sobě přežvejkat. Mé oblíbenkyně podporují pro mne zcela nepřijatelného kandidáta, tak ač bych jim to normálně hodila, čekám, jestli do toho desátého nevychladnu. Mimochodem, 10.2. máme s dědkem 45. výročí, tak asi budu pod vlivem a pak za sebe neručím!

3 0
možnosti
DM

Berte to, Magdo, jako já. Máme s kamarádkou dnes po 14. hodině 50% vítězství ;-)

4 3
možnosti
PK

P43a69v30e67l 49K68u80l93a

26. 1. 2013 12:03

Nejleší by bylo, kdyby vyhrál Kucharovic. Fakt by mě zajímalo, kdo by převzal cenu8-o

11 3
možnosti
PJ

Tohle nějak nechápu: " Ve všech kategoriích můžete svůj hlas dát třem finalistům (tedy celkem

devětkrát můžete zaškrtnout něcí jméno, ale můžete hlas dát i jen

jednomu z finalistů)."

Když si rozkliknu ženy, píše mi to nad nima "počet hlasů: 5", když muže, tak je "počet hlasů: 7" a když objev, tak opět "počet hlasů: 5". Dávám 3x pro jednu osobu z každý kategorie a počet hlasů neubývá...

Zase asi udělali soudruzi z NDR někde chybu...

7 1
možnosti
Foto

Pavle, je to prosté - dáte hlas v každé kategorii třem lidem,ale můžete to učinit pouze jednou:-) 3x pro jednoho nelze.

4 1
možnosti
Foto

Tinka nebo Barča?:-(.....jo wono de dát 3 hlasy.....někdy je dobrý číst návody;-D

1 1
možnosti
Foto

Já jsem taky nejdřív klikla na jeden - jsem plašan;-D..pak jsem se vrátila a dala další dva-Tina, Ivana. LenkaR^

0 1
možnosti
Foto

Tak za blogerku by rozhodně měla vyhrát Vladimíra Kroupa;-D

8 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.