Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

hasmen

9. 2. 2012 11:30
Nechápu...

Vítězka ankety a ještě není VIP?No,když tam můžou bejt někteří jedinci,kteří se tam dostali pro mne nějakým záhadným způsobem...

0 0
možnosti
H

Host8

8. 2. 2012 9:46
Blahopřání

Vážený pane,

velice mě překvapila Vaše pozvánka a moc za ni děkuji. Člověk zřídka kdy něco vyhraje. O to víc mě mrzí, že se nemohu Vaší akce zúčastnit ....

Dovolím alespoň touto cestou poblahopřát všem vítězům, ale i ostatním, kteří byli nominováni. Vážím si Vašich internetových stránek a vážím si všech blogerů a diskutujících, kteří dokáží slušnou formou vyjádřit a odůvodnit svůj názor, nebojí se otvírat temata, která mohou být kontroverzní a o kterých se nehovoří příliš otevřeně či se o nich jaksi hovořit nesluší. To vše vytváří obraz současnosti s jejími problémy a doufejme , že tento zpětný obraz "zdola" snad trošičku přispěje k otevřenější společnosti a i malinko popostrčí odpovědné. Váš idnes dělá na tomto poli velký kus práce a přejí Vám, aby se co nejlépe dařila. Přeji nám Všem co nejvíce trefných článků, dobrých blogerů, slušných diskutujících a Vašemu portálu hodně  čtenářů.

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 2. 2012 21:46
Re: Blahopřání

:-)

0 0
možnosti
H

Host8

8. 2. 2012 9:19
Srdečné balhopřání vítězům, poděkování všem,

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

5. 2. 2012 19:38
...

překvapila pí.Šichtařová a pan Okamura- jsou moc příjemní, žádné nafoukané primadonyR^

0 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

5. 2. 2012 21:20
Re: ...

na fotografiích vidím jen samé příjemné a srdíčkové lidičky.... Nebo to měl být snad náznak toho, že mimo jmenované, šlo o samé nepříjemné náfuky a primadony? 8-o:-/

2 0
možnosti
ŠA

s.m.

5. 2. 2012 19:37
...

já když se vidím...tak si říkám, že začnu hubnout a fofrem:-P;-D

0 0
možnosti
S

stedrik

5. 2. 2012 21:34
Re: ...

to už nemá cenu. :-)

0 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

4. 2. 2012 13:07
Byla čtena i zdravice jednoho z nejlepších blogerů V.Kroupy?

... podle zpráv z kuloárů ze sněmu reprezentantů, byl pan Kroupa často vzpomínán :-/

4 0
možnosti
PP

echo.3.

4. 2. 2012 15:08
Re: Byla čtena i zdravice jednoho z nejlepších blogerů V.Kroupy?

:o))

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

4. 2. 2012 9:57
Pěkná fotoreportáž ze setkání,

R^ díky za ní.

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

4. 2. 2012 12:24
Re: Pěkná fotoreportáž ze setkání,

Jéje, Chudáčku, vás já neviděl od doby, co jste se u Kroupy radoval, jak zkusíte tu jeho "naloženinu". Z toho důvodu jsme vás už všichni odepsali, ale vy jste to zjevně kdovíjak ustál R^ Jaký to bylo?

3 0
možnosti
(

(@)

4. 2. 2012 9:50
A proč nedorazila Aretta?

"Ne, já a Matějka nechodíme, ale posíláme omluvná čtení

I když mě napadlo, že by to u mě nešlo ani z časových důvodů - tenhle termín jsem měla bloklý už od prosince."

;-D

Kecy, že jo. Lepší někdy zůstat anonymem, že, "Pražando"....Proč to nepřiznáte? ;-)

2 0
možnosti
DM

Aretta

4. 2. 2012 9:56
Re: A proč nedorazila Aretta?

Jé, to je hezký, Vy jste mě postrádal! Celý včerejšek jsem chtěla, aby tohle někdo napsal!! VKoukám, že jsem přišla jak na zavolanou;-D

Máte pravdu, to, co jste zkopíroval, byla rádobyvtipná hláška (=kecy) pro "můj okruh" symypatizantů, kteří mi, ostatně jako všichni Pražané, rozumějí;-)

A máte pravdu i v tom, že volím zůstat amnonymní - což netajím a i jsem to napsala panu Dvořákovi jako omluvu, proč se nezúčastním. Mám svůj život a tenhle second life si hlídám oddělený. Nebýt tu anonymně, svazovalo by mě to. To je halt výsada a výhoda diskutéra ;-)

1 0
možnosti
FM

František Matějka

4. 2. 2012 8:26
Má slova pro setkání, kterého jsem se nemohl zúčastnit...

"Ani posledních dvaadvacet let nestačilo lidem v České republice na to, aby považovali za normální veřejně říkat nebo psát své názory, aniž by neměli obavu připojit k nim veřejně také své jméno. V tomto ohledu tvoří blogeři unikátní skupinu osob, jejíž členové tak do posledního mohou být příkladem pro ostatní. Právě proto považuji blogování za životní cestu a přeji všem, se kterými dnes nemohu být, aby na ní vytrvali. Děkuju."

4 0
možnosti
TJP

Tomáš Jasný, PhD.

4. 2. 2012 8:42
Re: Má slova pro setkání, kterého jsem se nemohl zúčastnit...

zivotni cestu? ;-D;-D

3 0
možnosti
E

EvitaPeron

4. 2. 2012 2:31
Bože, to je trapné

nejlepší diskutér byl zlikvidovaný Semper. Už před lety věděl a popsal co nás čeká. Jen nevím, jestli prodává ještě brambory. Nějaké bych koupila...;-D;-D;-(:-)

2 0
možnosti
KV

_-1-_

4. 2. 2012 2:55
Re: Bože, to je trapné

Kdo je Semper, který byl zlikvidovaný a přesto se stal nejlepšim diskuterem???

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.