Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Aaron71

1. 1. 2012 22:40
Odhlasováno

Větvička, Havlík - Kučíková, Pekárková - Drábek - sir Humprey.

Ae chybím si tam ve všech kategoriích a spousta jiných taky. Ať žije boulevard!:-)

1 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

2. 1. 2012 11:19
Re: Odhlasováno

Láďo, nešil. Jediná věc, kterou bych u sebe mohl označit jako počin roku, je přesunutí odbornějších článků na blog Lidovek poté, co mi bylo šéfadminem vysvětleno, že to, co píše Tonička tady patří do rubriky Věda. 

Ostatně, autoři, které čtu, v anketě jaksi chybí.

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_ubangován_xmrti

1. 1. 2012 21:20
Kategorie cenzor roku by taky bodla

zrovna po dnešku bych měl dobrý tip;-D

4 0
možnosti
ŠA

s.m.

1. 1. 2012 21:25
Re: Kategorie cenzor roku by taky bodla

ještě dobrý, pokud mají kočky 9 životů...máš jich ještě 6;-DR^

0 0
možnosti
PH

artea

1. 1. 2012 18:43
Pro mě velké zklamání v kategorii blogerek :o(((

Letos nedám oficiální hlas žádné blogerce neb má favoritka nebyla nominována :o(. Chybí mi tu inteligentní a vtipná Eva Pallotto a z hodných hochů to je jasný Šach  mat ;-)V

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

1. 1. 2012 18:55
Re: Pro mě velké zklamání v kategorii blogerek :o(((

eva je dobrá, to je fakt....sem ouplně zapomněl......

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

1. 1. 2012 14:20
A je to

Souběžné hlasování bez úprav mám na svém novém blogu.

6 0
možnosti
EV

Sněhová vločka

1. 1. 2012 20:29
Re: A je to

Haha, takže vlastně dvě nezávislý soutěže, jedna Idnes, druhá u Drábků:-D To se uklikáme k smrti, chceme-li své favority mít v obou soutěžích na prvních místech :-D

1 0
možnosti
KV

_-1-_

1. 1. 2012 13:02
Koukám na ty seznamy ............

.............. nebudu se v tom moc přehrabovat a dám hlas těm, co jsou tam uvedeni jako první. (i když pravdomluvně musím prohlásit, že "výjimka tvoří pravidlo ... asi tak :o))

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

1. 1. 2012 13:07
Re: Koukám na ty seznamy ............

to není špatná volba....v počinu mám K. Drábka taky....takže vlastně shoda;-)

0 0
možnosti
TJP

Tomáš Jasný, PhD.

1. 1. 2012 12:16
svata trojice

MatejkA - Voksay - Kroupa ... skoda, ze nikdo z nich nemuze kandidovat i v kategorii blogerka ... uknourani jako zenske jsou na to dost ;-)

2 0
možnosti
D

Ducharovic

1. 1. 2012 12:33
Re: svata trojice

No jo - redakce tu srandu zařízla. Přitom minimálně Kroupa dostala v kategorii blogerka desítky nominací a mrzí mne velice, že nejsou k dispozici kompletní tabulky nominací včetně počtu hlasů (alespoň Top 50 v každé kategorii)...

2 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

1. 1. 2012 9:47
Zvolil jsem menší zlo

Kroupu:-P

3 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

1. 1. 2012 10:48
Re: Zvolil jsem menší zlo

taky tak. jasnýho jsem měl jen ívla Karla B...a do počtu pak větva (ten byl fajn vloni než přihodil k humoru populismus) a afgánský krokodýl vladimir k, které nepovažuji za nejlepší ale občas pobaví tak proč ne

4 0
možnosti
M

My.WinCleaner

31. 12. 2011 23:03
Tihle dva -

Polanecký a Matějka, by měli vyhrát ruku v ruce a podělit se o první místo. Inspirováno heslem "Politiky máme takové, jaké si zasloužíme", rovněž tedy by bylo příhodné je mít jako blogery roku, jaké si zasloužíme.

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

31. 12. 2011 23:03
kromě kategorie počin roku

mi chybí zločin roku...minimálně těch literárních by tu bylo dort. :-)

6 0
možnosti
MK

Miska Kvakin

1. 1. 2012 3:17
Re: kromě kategorie počin roku

:-):-)  R^

0 0
možnosti
AP

AlesPresler

31. 12. 2011 15:38
Já se domnívám, že letos je anketa ušita na míru Matějkovi.

Loni byla alespoň jistá šance v kategorii fotograf a básník, tam Matějka neaspiroval. Letos je to dáno stranicky, nikoli skutečnou dovedností. A vyprosil bych si, že Ti, co hlasují pro Mistra, si dělají srandu. Alespoň za sebe prohlašuju, že hlasuju s plnou zodpovědností a z celého srdce. Matějka a Mach by mi na blogu nechyběli, politiků je tady hafo! Ale Mistr je jen jeden!!!!!!!!!!!!!!!

5 0
možnosti
FM

František Matějka

31. 12. 2011 15:48
Re: Já se domnívám, že letos je anketa ušita na míru Matějkovi.

Pane Preslere, na iDNES.cz je několik tisíc registrovaných blogerů a portál patří pravděpodobně mezi nejnavštěvovanější. Já jsem jen jedním z tisíců blogerů a jen jedním z více než deseti milionů občanů ČR. Mě například chybí každý bloger, který kdy odešel nebo tu je a nepíše. Podporuji zdravou konkurenci bez regulací ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.