Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GMX

Glock Mark XXIII

10. 1. 2012 11:07
Nemůžu halsovat pro Sejra

Sir Humphrey nemá "hlasovací okénko" ;-O;-€

0 0
možnosti
SHX

sir Humprey XXXVII

10. 1. 2012 12:16
Re: Nemůžu halsovat pro Sejra

díky

jsem vyřazen na vlastní žádost

0 0
možnosti
VP7LD

Věra PohIová, 72 let, důchodkyně

9. 1. 2012 18:49
mě se nejvíc líbí

mě se nejvíc líbí takovej ten... ten šikmovokej, jak bude teď dělat prezidenta"!

0 0
možnosti
S

stepulka

5. 1. 2012 14:17
Vyhlašuji ZVLÁŠTNÍ OCENĚNÍ

pro SYETEHO_KOTZOURA_ se všemi koncovkami !!

Nominovám za umění pobavit v každé situaci :-)

Nepamatuji příspěvek, kdyby to mělo být naopak.

13 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

5. 1. 2012 17:34
Re: Vyhlašuji ZVLÁŠTNÍ OCENĚNÍ

R^

0 0
možnosti
P

parnassius

3. 1. 2012 23:24
Koukám jako vrána

8-o, chtěl jsem sice použít ouplně jiné zvířátko co by příměr, ale od té doby, co jsem v nominaci, mám už několik černých puntíků, a to jsem byl až dosud za všechny ty roky čistý jako slovo Boží a všechno jsem stihnul za jeden jediný den - za včerejšek. Možná je to tou vybranou společností, mezi kterou jsem se dostal:-P.

Jinak zcela nechápu, neboť chodím diskutovat jen zřídka, vyhýbám se většinou politice, ekonomii, vaření, sportu, kultuře, cestování a poezii. A blogery důsledně filtruji, oblíbenců mám asi 10-12.Kdo se skrývá za mým nickem v reálu, tu ví asi tak pět, šest lidí, a tak přepokládám, že mi k nominaci stačily cca tři hlasy.

Co se týká mého vlastního hlasování - Karel, Tina, Karel, Já (přece se nepodtrhnu, když už jsem to dotáhl až do užší nominace)

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

3. 1. 2012 23:40
Re: Koukám jako vrána

já byl loni naprosto bez problému s banány. Letos se i na mě prostě víc vyblbli. Je to ale hlavně tím, kdo má službu. Včera 2 životy a jedna poprava nicku co byl bez komplet bez banánu

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

3. 1. 2012 15:44
takový krásný nick a zablokován

SYETEY_KOTZOUR_ubangován_xmrti ....čím to asi může být?;-)

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 1. 2012 17:03
Re: takový krásný nick a zablokován

:-) Mně by také vadilo, kdybys měl nick...Syetey_kotzour_uboháčkován_xmrti :-) Souhlasím s tebou, že někdy je těžké odhadnou míru "závadnosti" příspěvku...ale konkrétně blokování tohohle nicku mne až tak moc nepřekvapuje :-)

1 0
možnosti
K

krllo

3. 1. 2012 8:31
A proč není kategorie bloggera sprosťáka.

Josef Havránek by jistě byl na čelní pozici.;-D

2 0
možnosti
OK

old-fashioned Kokodák

2. 1. 2012 23:47
nick parnassius vidím dnes poprvé

8-o8-o

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 1. 2012 7:55
Re: nick parnassius vidím dnes poprvé

:-) Nu...to není nic neobvyklého...nechodí diskutovat pod všechny možné i nemožné blogy...ale v nominaci je rozhodně zaslouženě R^

1 0
možnosti
K

krllo

2. 1. 2012 21:00
A kde je Josef Havránek,

Který se svolením cenzora píše samé urážky.!!

1 0
možnosti
_

_muffin_

2. 1. 2012 22:37
Re: A kde je Josef Havránek,

to je ten co nema pod zadnym svym blogem povolenou diskuzi, takze mu nikdo nemuze napsat co si o nem mysli, ze? Proste nemuzou udelat z ubozaka co neprijme jiny nazor nez ten svuj blogera roku. A to ani kdyz jsou jeho blogy sama urazka. :-P

3 0
možnosti

Ondatroň říční

2. 1. 2012 17:13
Já bych zvolil zlatého Hrebenára, ale

to by musel někdy pod svým dílem otevřít diskuzi, nerad bych ho navrhnul bez jeho vědomí

;-D;-D

0 0
možnosti
PA

Pickup Anddropoff

2. 1. 2012 21:02
Re: Já bych zvolil zlatého Hrebenára, ale

Ovsem redakce (teda ctenari) genialne nezvolila Hrebenare, takze muze byt uspokojen jeho hlavni konicek - fnukani. Muze fnukat, ze  ho nikdo nikde nenominoval. Fnuk. Smrk. Beee. Oni me nemaji radi, nemysli na me (a pokud ano, jen ve zlem), ja jsem tak sam... to oni mi zavidi. Jo.

2 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

2. 1. 2012 14:12
Nick roku

Volím syeteho_kocoura_jakkoliv jako nick rokuR^R^R^

6 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

2. 1. 2012 14:51
Re: Nick roku

děkuji......podotýkám, že zásluhy má nejlepší administrátor.....jsem jak olivy, dávám užitek jen když mě drtí;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.