Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

barbarrosa

3. 6. 2009 17:55
Pokud na prvních čtyřech místech nebudou

Zigler,Krám,Kříž a Klíč,tak je ta volba zmanipulovaná oranžádami.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

3. 6. 2009 16:24
Ach jo,

jestli vono nebylo lepší nechat to doběhnout a holt to tak neprožívat. Upřímně řečeno, raději budu na posledním místě, než čelit obvinění(viz níže), že ti, co se umístili na chvostu jsou oblíbenci adminů a je třeba jim pomoci ke špičce obnovením hlasování:-/JitkaG

0 0
možnosti
LV

Větva

3. 6. 2009 17:45
...

...proč? To je takovy fajny česky zvyk, ze všeho si robit prdel. Teď aspoň lid uvidi, že nesmi věřit temu, co vidi ;-D

0 0
možnosti
LV

Větva

3. 6. 2009 15:49
Tuž mi to bylo hnedka jasne.

Jak su dva ostravaci mezi prvnima třema, tak tu cosik nehraje! ;-D;-D;-D Ať žiju ankety, volby a ať vyhraje MDU-ČSL a MeziNárodní strana.

0 0
možnosti

oldiess

3. 6. 2009 15:28
Last but not least

To mě teda mrzí, upřímně jsem se těšil na to, že získám poslední místo od kterého mě dělil jediný bod a oživím tzak skvělá anglický rčení Last but not least - poslední ale ne nejmenší, pro neangličtináře. Tak nic, někdy příště. Ale za příznivce, kteří mi v tom chtěli pomoct a klikali hlasy ostatním fakt nemůžu;-D

0 0
možnosti
VH-DR

Velká hlava - diskutér roku

3. 6. 2009 15:45
Re: Last but not least

no, i v dalším kole ti držím palce

;-D;-D

0 0
možnosti
PP

pavouk první

3. 6. 2009 15:20
A myslí si někdo

že to dopadne jinak? To máte z těch anonymních vstupů.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

3. 6. 2009 15:27
Re: A myslí si někdo

Nojo,ale... potom by se mohlo potvrdit i to,že třeba taková karma jde vochcat taky....  Mám takový tušení,že bude ještě třetí kolo ankety :-)

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

3. 6. 2009 15:11
Fakt se omlouvám

ale já hlasoval jen 2x v rozmezí 5 dnů ... prostě jsem zapomněl, že jsem už hlasoval. :-P;-(

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 6. 2009 15:28
Re: Fakt se omlouvám

Tak aspoň napiš pro které si hlasoval, když už si riskoval kriminál:-P

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 6. 2009 15:09
Lidi buďte rozumní...

Jsou frajeři, co se dokážou nabourat i do systémů NASA nebo CIA, FBI - vyberte si... Nadávat serveru iDnes za to, že se nějakej filuta dokázal nabourat i sem, mně přijde dětinské a nehodné rozumného člověka. Takže za sebe můžu říct, že žádný problém nemám. A můžete mě někdo osolit z podlézavosti - klidně, já totiž v ,,Top dvacítce" nominovaných  nejsem, takže nemám co ztratit ani získat. Mluvím sám za sebe, zkuste někdy za sebe přemýšlet a ne za ty pudy, co s některýma cloumají... V.Kroupa

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 6. 2009 15:18
Re: Lidi buďte rozumní...

Jenže Vláďo když se podíváš na původní průběžné výsledky, tak zjistíš že ono to nebude tak horký. Jsou jedinci kteří ostatním o pár set hlasů unikli, ale zase vesměs jde o  lidi u kterých se jejich obliba dost předpokládá. Hodně vzadu zůstaly vesměs feministky a multi-kulti odbornice. (Pokud jde o ženy, chlapi mě tak nějak nezajímají). Já nevyčítám iDnes že se jim někdo sem naboural, já si zkrátka myslím (po mnohých zkušenostech) že pouze chtěli soutěž anulovat, když nesplňovala požadavek iDnes na průměrného občana ČR.

0 0
možnosti

vodní želva

3. 6. 2009 15:04
Tak jsem se koukal na seznam kandidátů

a nechápu jak je možné, že tam nejsou Rudla s Přemkem.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 6. 2009 15:05
Re: Tak jsem se koukal na seznam kandidátů

Taky to nechápu. Přitom Přemetovi jsem naklikal skoro 800 hlasů. :-©

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 6. 2009 14:58
Zkrátka ta soutěž nedopadla podle očekávání

Favorité adminů se nějak zmísťovali na posledních pozicích, tak je potřeba soutěž upravit tak, aby k tomu nedocházelo.  iDnes snad není server spravovanej někde na ZŠ o přestávkách, aby si jeho tvůrci nedokázali zabezpečit jednoduchou soutěž. :-©(Y)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

3. 6. 2009 14:39
Tak jsem to poslal znova...

Tři kousky pro chlapy,jeden pro dámy :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.