Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH-VAF

Velká hlava - vědec a filozof

26. 2. 2009 11:04
BAN BAN BAN BANgo

a mě si psalo taky ???

XX8-o8-o

0 0
možnosti
JS

ikaika

26. 2. 2009 11:07
Re: BAN BAN BAN BANgo

Na BANgo mám copyrigt;-)

0 0
možnosti
ZM-M

Zbyněk Meruňka - moderátor

26. 2. 2009 10:39
A mimochodem

Nedávno jsem dostal měsíční ban za příspěvek: "Nojo, příroda se brání".

Když jsem se mailem ptal na důvod, tak mi nikdo neodpověděl. Hlavně, že cenzoři si v článku hrajou na príma kluky

0 0
možnosti

anžto

26. 2. 2009 9:56
no

tak taky byste si měli ale šáhnout do svědomí - nkdy mažete příspěvky, které jsou naprosto slušné - není v nich jediná nadváka, sprosté slovo a pouze vyjadřují názor, který není ani rasistický ani jinak nelegální - např. si pamatuju, že pod nějakým článekm o novém návrhnu Stehlíkové - slačilo napsat, že je to blbý nápad a šlo to pryč - to už jsem měla pocit, že to cenzuruje sama Stehlíková - takže nakonec člověk nesmí ani vyjádřit vlasntí názor slušnou formou?

0 0
možnosti
V

Vikina

26. 2. 2009 18:55
Re: no

svatá slova R^

0 0
možnosti
P

pospa2006

26. 2. 2009 9:54
takřka nevím, o čem píšete,

pod svými články jsem za celý rok nenašel jedinou vulgaritu a jen mizivé množství nesouhlasných projevů

všem jsem dal za pravdu a opravdu jen dvěma či třem diskutujícím doporučil mé články jednoduše nečíst, protože jsem jim slíbil, že se nezměním

ale já se tématicky pohybuji ve zcela jiných vodách, než je žebříček vámi uváděných témat, zajímavých pro tyto typy diskutérů

ale i tak rada dát všem za pravdu, i když o vaší babičce někdo napíše, že byla největší děvkou Rakousko Uherska, spolehlivě funguje, vám dá pocit morální převahy a jim ochutnat vítězství nad někým, kdo v jejich očích je ještě hloupější než oni, takže se paradoxně rozchází dva vítězové, což není tak docela k zahození, když si uvědomíte, že jste to strategicky zařídili vy sami

0 0
možnosti
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

26. 2. 2009 9:40
Navíc je legrační

že se nemažou příspěvky vyzývající k revolučním převratům a znárodnění. Zřejmě proto, že v nich není ani slovo o Rómech nebo cenzorovi. Rv

0 0
možnosti
K

K-D

26. 2. 2009 9:37
K diskutujícím

SIR HUMPREY je pod mými články jeden z nejlepších diskutujících. Má přehled, znalosti a velmi slušné vystupování.

0 0
možnosti

oldiess

26. 2. 2009 9:35
Velký rozbor ale pořád na jedno brdo

Podle mě se nedá jít proti popichujícím případně vulgárním diskutérům podobně zaslepeně, jako si počínají oni sami. Včera mi např. v článku fenomén Karla Gotta napsal (Quick): "Co tím chtěl písálek říct? a tak jsem ho v klidu oslovil "Kolego písálku" a vysvětlil to, když sám nepochopil. Zatím se ještě neozval. Snad i pár rad jsem umístil do svého článku:Proč se bojíme diskuzí, proč je neustále rušíme? - když tak mrkněte, třeba vás to k něčemu inspiruje.

Myslím, že je lepší jít proti s vtipem a ne jako beran, tedy ve stejném stylu jako "oni".

 Jan Šesták

0 0
možnosti
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

26. 2. 2009 9:34
No jste chudáčci ublížený

Určitě s vámi soucítí i Shannon Hale alias Workoholička z Ona Dnes 

http://www.goodreads.com/author/show/49177.Shannon_Hale ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.