Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kakarel

19. 1. 2008 14:19
Evička

Evičko Palloto, to víte že jsem taky rád, že jste tady!!!VVV;-D

0 0
možnosti
K

Kakarel

19. 1. 2008 14:15
Žurman

Zdeňku Žurmane, děkuju za obyčejné lidství. Dal jsem Ti karmu i když vím že pozdě! Ale tak jsem to cítil já! Jsem rád, že jsi tady!R^V;-D

0 0
možnosti

Zdeněk Žurman

24. 12. 2007 16:43
Add diskuze

Překvapen, že koná se jakési procesí, chvátám rovněž:

Kam se hrabe  Schengen, co v blogu  padlo hranic.

Dojatý jak stará jurva, co po letech vertikály zas užila si slasti horizontály, přináším dík štamgastům a věrným adminám aji adminovi - za lopotu nevídanou.

Má úcta a velesklon všem, kdož měli dobrý vkus.

Zdeněk Žurman

0 0
možnosti

Vladana Malá

20. 12. 2007 12:10
poděkování

Poděkování všem, kterým to stálo za to a dali mi hlas. Netušila jsem, že by moje blogy mohly zaujmout tak, že budu na devátém místě. Milé překvapení. Děkuji Vám všem a do Nového roku hlavně hodně ZDRAVI :-):-)

0 0
možnosti

Naďa Straková

21. 12. 2007 17:34
Re: poděkování

Nápodobně. Hlavně to zdraví, ať nemusíme čekat ty úděsné fronty v čekárnách a lékárnách :-)

0 0
možnosti

František Stočes

19. 12. 2007 23:02
Congratulations

Sláva vítězům!

Čest poraženým!

Uznání debatérům! Potlesk organizátorům i MF DNES!

Díky za hezkou nebo zajímavou četbu!

Hodně ftipu novinářským šotkům! R^

0 0
možnosti

Stanislav Salvet

19. 12. 2007 21:56
bloggerský skřipec

by měli dostat admini, jejichž články se neustále objevují v rubrice idnes.cz doporučuje. Není to fér, sám sebe někam nominovat.Rv;-O

0 0
možnosti

Naďa Straková

21. 12. 2007 17:33
Re: bloggerský skřipec

Vážený kritiku, my máme úkoly rozdělené a nikdy si nevytahujeme články sami sobě. Navíc kromě pracovního života máme nárok ve svém civilním být bloggery, nebo snad ne? Blogování je totiž něco, co nás baví a proč tu jsme..

0 0
možnosti
PC

akryl

19. 12. 2007 11:08
Srdečný dík...

Přesto, že nejsem soutěživý… (nevím také v čem bych si mohl ve svých 65 letech zasoutěžit), měl jsem další radost z toho, že jsem se objevil mezi dalšími „pisálky“ na onom 12 hromadném místě v ročním vyhodnocení a to i přes „handicap“, že můj první příspěvek má datum 29.10.2007.

A ještě maličká poznámka…největší radost mám z e-mailů a diskusních příspěvků těch čtenářů, kteří moje vzpomínání přijali jako oddychové od té přemíry rádoby politických úvah a rozborů marastu, který naší politickou scénu né a né opustit.

Všem ze srdceV na dvakrát puklého (po infarktech) upřímně děkuji. Petr Chalupa

0 0
možnosti

Naďa Straková, adminka blogu

19. 12. 2007 10:27
To je radost

Číst si tuto diskuzi je jako číst si pohádku (v dospělém věku :-). Tako milé hřejivé počteníčko..

0 0
možnosti

Eva Bednářová

19. 12. 2007 0:20
Díky všem

Jsem velice ráda, že se našli čtenáři, kteří si udělali čas a poslali hlas. Udělali jste mi velkou radost. Chci poděkovat hlavně Nadě, která mi pomohla pochopit všechny zapeklitosti psaní a kodexu. Dále všem ostatní, kteří se starají o to, aby naše články nezapadly v zapomnění a gratulace všem, kteří se ocitli v tabulce i pod ní.[>-]

0 0
možnosti

zbyslav

18. 12. 2007 22:20
dokonalá a vtipná

Eva je opravdu nejlepší a právem si zaslouží titul a možná i finanční odměnu , ale stejně žádnou nedostane a o to víc si jí vážím že nepíše za prachy ale pro lidi. jen tak dál Evo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.