Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě ten jeho konec trochu utekl... od té doby co zavřel diskuze jsem ho četl jen nepravidelně.

0 0
možnosti
Foto

Diskuse zde již téměř ignoruji. Kdo má neustále číst osobní výpady paní Jandové a spol..

4 0
možnosti
DH

Na rozdíl od Vás se tomu vývoji příliš nedivím.

A jak mne v minulosti poučila v diskusi jedna zdejší, věkově starší paní blogerka, jedná v podstatě o něco takového, čím byl prostor kterému se ve dřívější starší zástavbě nájemných domů říkalo pavlače, kde se "zdrbalo" všechno možné i nemožné.

A musím říci, že po svém návratu z dlouhodobého zahraničního pobytu mě zaujali někteří zdejší pisálci svými výtvory a myslel jsem, že mi tato četba pomůže se zorientovat v řadě změn, které za dobu mé nepřítomnosti ve společnosti nastaly.

Ale časem jsem se přesvědčil, že se skutečně jedná hlavně o "drbárnu", kde si mnozí preSentující se pisálci pouze léčí své choré ego.

A tak jsem s časem pochopil, že je to sice určitá ztráta drahocenného času, ale na druhou stranu, pokud se na to člověk dívá s určitým odstupem, tak se musí dokonale bavit tím, kam že ta společnost vlastně spěje.

1 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.