Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

mam radost z toho, ze se lidi dokazou u nekterych textu zastavit, vratit se, zavzpominat nebo se usmat

za hlasy dekuju, ale vetsi dik patri za to shora zmineny

vsem fajn den preju

7 0
možnosti
JN

Tak, jak to již učinili někteří přede mnou, i já děkuji všem, kteří mi v nominačním kole poslali svůj hlas. Jsem určitě rád, že jsem se stejně jako loni a předloni opět do finálové desítky dostal - byť se zde občas objevují hlasy, že zdejší blogy upadají, já ten pocit nemám a myslím, že konkurence je zde stále velká. Proto blahopřeji i všem ostatním kolegům a kolegyním, kteří v některé ze tří soutěžních kategorií do finále propluli. Ti, kterým se naopak letos nepoštěstilo, ať to berou s nadhledem a píší i dále - uznání si ostatně zaslouží každý, kdo sem chodí se svou kůží na trh.

4 0
možnosti
LV

Muzou sem psat I ti zaostali? Tak tedy ja vubec nevedel, ze se hlasuje, az jsem to zjistil, bylo pozde. No neva, aspon to finale. Jinak si myslim, ze je to mila odmena pro ty, co svuj cas venuji vsem. Nepatrim mezi ty pilne ctenare, takze muj hlas ma mensi hodnotu ale presto si rad zahlasuji.

1 0
možnosti
KN

Jo Blogeři, to jsou užitečná zviřátka. Celý rok vám generují obsah a prokliky prakticky zadara a když jich jednou za čas pár odbudete nějakými darovanými poukázkami, tak budou ještě rádi, že za to něco dostali. :D

1 0
možnosti
Foto

No, nechci se s Vámi hádat, ale myslím si, že nějaké poukázky tady u většiny vůbec nehrají roli, jde o něco úplně jiného, ale to byste asi nepochopil...:-)

3 0
možnosti
Foto

No teda! Vy čtenáře nejdřív navnadíte napínavou zápletkou jak se kolega Kroupa o hlásek pouhý do finále nedostal a pak nedáte do pácu ani čísílko. To je jako by vás nohatá blondýna pozvala na kafe a pak vás po půlhodině vykopla do mrazivé noci.:-)

Ale vážně - trocha statistiky by snad nikoho nezabila. S chutí bych se podíval třeba na TOP25 v každé kategorii, včetně počtu hlasů (a klidně až po finále, aby snad nevzniklo nějaké podezření). Pár mých nominantů do finále neproklouzlo a docela by mne zajímalo, zda jsem střelil "těsně vedle" a nebo "pánubohu do oken".

Přesto díky za organizaci. Je to zajímavá sonda do nesnadného soužití kvality a politiky. :-)

17 0
možnosti
Foto

Oni nesmí ani naznačovat, natož uvádět nějakou statistiku;-D

1 0
možnosti
DH

Tuto sobotu jsem zažil nesmírnou radost, a od sobotního večera do pozdních hodin následné neděle, či přesněji do pondělních ranních hodin jsem si užil bujaré oslavy spojené s literaturou. A to díky tomu, že v letošní prestižní literární soutěži "Magnesia litera 2019" byla odbornou komisí vysoce oceněna jedna má blízká příbuzná.

Ale od sobotního večera mě provází vtíravý pocit, zda si čtením zdejší rubriky nekazím literární vkus, neboť jednou z druhořadých kategorií, je spíše ze slušnosti, v této vrcholné literární akci roku i vyhlašován "Blog roku".

A bohužel žádný ze zdejších pisálků, ani zde preSentovaných, rádoby literárních výtvorů se v nominaci nenacházel. Když jsem se poté obrátil na několik odborných hodnotitelů s dotazem,proč tomu tak je? Bylo mi povětšinou řečeno, že bohužel zdejší úroveň literatury, velice slušně řečeno, je značně pofidérní. A proto nepřichází v úvahu zdejší písánky zařazovat do tak kvalitativně vrcholné soutěže, jakou je "Magnesia litera".

Takže zatím musí tito býti spokojeni maximálně jen se zdejší soutěží. Nicméně jak jsem četl zdejší díla a diskuse, tak pokud nějaká léta se budou někteří své zálibě věnovat, budou určitou naději mít, pokud najdou vhodná témata a osvojí si pravidla českého pravopisu.

Jako člověk, který tento obor vystudoval, byť se mu aktivně nevěnuji, rozhodně nebudu ve zdejší soutěži hlasovat. Nicméně mám určitý tip, kdo by za nějaká léta mohl při neutuchající snaze se někam ke konci řady kvalitních blogerů mohl možná zařadit. Proto jsem rád, že zdejší oblíbený, a napříč spektrem témat znalosti projevující autor pan Dr. Vodvářka, byť má určité, pravopisné nedostatky, projevující se až nesmyslným vkládáním tzv. "sykavek" by se ve vzdálenější budoucnosti výše propracovat mohl. O tom svědčí i to, že po mé výzvě v jedné z diskusí napnul síly a překonal jednu ze známých zdejších blogerek, a je již v 3. desítce hodnocených dle "karmy", a dokonce je i ve zdejším užším výběru. A tak mu všechny palce držím..

1 2
možnosti
Foto

Možná byste nemusel jen nehlasovat, ale i nechodit....

5 0
možnosti
Foto

Trochu chybí kategorie " Blogerů bez blogu".

To jsou ti, ktreří kvůli počáteční výhodě na diskuzi zaškrtli políčko : Jsem Bloger.

0 0
možnosti
Foto

...basem možná měl šanci aspoň tady :-).

0 0
možnosti
Foto

Bloker roku Hannig, Větvička???

Před lety by to možná vyhrál Lenin, Stalin, Hitler,..

3 5
možnosti
Foto

Hlasovala jsem, nicméně (i s ohledem na jeden názor níže) mi počet hlasujících kolem 700 u mužů, 600 u žen a 200 u nováčků na celostátním médiu svědčí o vzrůstajícím nezájmu o tento prostor a dost si to spojuji s nucenými odchody mnoha blogerů a tím pádem i čtenářů.

6 0
možnosti
Foto

Ona se všeobecně rozšiřuje nabídka a zlatá doba blogů je asi nenávratně pryč...

0 0
možnosti
MP

Nevim, jak vy, ale ja mam naprosto jasno: ve finale budu hlasovat pro pana doktora Vodvarku. Pan doktor ma opravdu siroky zaber: od povidek, pres toccaty a fugy az po hlubokomyslne eseje ze vsech moznych oboru a na vsechna myslitelna temata. Pan doktor Vodvarka je dle meho soudu polyhistor, jaky se hned tak nevidi, a nejlepsi bloger mezi neurology. A mozna, ze i nejlepsi neurolog mezi blogery, to ale jako nelekar nedovedu posoudit. Pokud by snad nahodou nevyhral v hlavni kategorii, cena adminu ho urcite po zasluze nemine. Salom.

6 1
možnosti
Foto

No zrovna od Vás bych glosu na hraně zapšklosti nečekal...

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.