Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že to byla velká paráda.....

1 0
možnosti
Foto

Díky za krásný večer, pokaždé se moc těším a je mi ctí být ve společnosti takových skvělých lidí, jací se tam vždy sejdou

3 0
možnosti
DV

D46a37v81i65d 26V70l24k

22. 6. 2023 14:01

Díky za report. Viditelně jste si to užili. Nemohli byste to konečně jednou udělat na Moravě, ať se tam objeví i kluci a holky z Moravy.

1 0
možnosti
Foto

J56a80n 51A70n68d43r30l94e

22. 6. 2023 19:10

a vy vlcaci moravsti nesmite vycestovat do ciziny, nebo co? hele, vlcaku, zvedni obcas ten svuj moravskej zadek a prijed do civilizace, jo? vazne, davide, byli jsme v holomoci, v trebove (moravske) a stejne jsi nedorazil, tak priste, jo?

2 2
možnosti
Foto

Moc mě mrzelo, že jsem se nemohla zúčastnit, byla jsem sice přihlášená, ale termín operace mi byl přidělený fofrem, nedalo se nic dělat. S chutí jsem tedy shlédla video a z domácího křesla všem účinkujícím zamávala.

Kdybych se mohla přimluvit, tak já bych přivítala, kdyby se blogerský sraz konal 2x do roka, abychom my, co máme smůlu, měli ještě jednu šanci své blogerské přátele a kolegy vidět.

Taky jsem chtěla předvést, jak krásně falešně, ale moc ráda zpívám, leč nebylo mi letos přáno.

6 1
možnosti
JZ

Letos jsem nemohl být přítomen, což mne mrzí, protože od pátečního večera až do pondělního rána jsem byl na Slavnostech pětilisté růže v Českém Krumlově. Připravuji z nich blog.

1 0
možnosti
LH

A nebo proto, že jste nic nevyhrál, stejně jako Trčálek s Flaškou

2 4
možnosti
Foto

Díky za pěkný foto- en videoblog. Na srazu jsem nebyl, mám to z Nizozemska daleko, tak jsem se rád podíval alespoň na fotky a videa.

PS. Markéta Šichtařová je dle mne nejhezčí a také nejchytřejší. To je jen můj názor, i když ne se vším co napsala zcela souhlasím.

10 8
možnosti
PL

P64e59t56r 20L37o86r91e52n65c

22. 6. 2023 11:41

Připomeňte mi prosím neznalému, leč zvědavému:

Kdo je ten usměvavý obrýlený pán ve světlešedém stetsonu, džínové bundě a sandálech?

2 0
možnosti
Foto

Díky za reportáž, letos jsem se nezúčastnila, protože jsem zpívala se svým smíšeným sborem Gaudium Praha na festivalu v Pusterii. Tak snad příští rok, a zdravím všechny blogery i adminy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.