Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to hodím Ládikovi.

0 0
možnosti

A kdypak vrátí diskusi do původní funkční podoby místo tohoto "dílka" žáka ze ZŠ ?

2 0
možnosti

Tady mizí příspěvky?

1 0
možnosti

Ano. Jen při tom zprzněném vzhledu to není tak poznat. Možná to byl záměr ?

0 0
možnosti

Úplně nerozumím, proč je v článku zmíněn Flegr. Za šíření poplašných zpráv a prokazatelných lží?

2 0
možnosti

U mně jednoznačne Markétka Šichtářovic . Všechno píše v předstihu ,ale pozdě. .

0 0
možnosti

J25a90n 35K49a91r82a25s38e62k

30. 5. 2023 12:06

takze Evicka je ve finale a ted ji musime my vsichni rozumni lide teto zemekoule dat ten hlas. Konecne to snad vyhraje dama meho .

Na druhem miste by u me byla ta Slovenka, ale Slovenky jsou uz od prirody takove sympaticke, takze v tomto pripade musi dostat rozum prednost pred zivocisnymi pudy.

Tak jako Vrchlicky byl mezi basniky tou petrinskou rozhlednou oproti ostatnim basnikum jeho doby, kteri byli jen temi vyssimi ci nizsimi cinzovnimi domy na Malem Meste prazskem, tak zrovna takovou rozhlednou je bloger Pavlicek mezi ostatnimi blogery. Ze se nedostal ani do finale jen ukazuje, jak nesmyslna tato soutez vlastne je.

0 0
možnosti
Foto

Jéj, Vy ste milý, pán Karásek, ja som tá Slovenka tak to som ja netušila, že sme sympatické od prírody, díky. Ale nie som príliš súťaživý typ a nerada nejak porovnávam iných. Áno, p.Pavlíčka rada čítam aj mnohých iných. Pekný deň.

0 0
možnosti

Místo vaši admini by tam správně mělo být vaši cenzoři. Jinak dobrý.

8 0
možnosti
Foto

Vidím, že máme podobnou zkušenost.

1 0
možnosti
Foto

Milí čtenáři, milé blogerky, milí blogeři, posílám upřímné poděkování vám všem, kteří jste mi poslali hlas a nominovali mě tak dokonce do dvou kategorií, nemohla jsem tomu ani uvěřit a jsem šťastná jako František Venclovský když přeplaval kanál La Manche. Jenže pan Venclovský, to byl borec, já nepřeplavu nic, jsem ráda, když sama vylezu z vany. Zkrátka jsem měla hodně sympatické pondělí a teď budu držet palce nám všem blogujícím, aby si hlasující vybrali každý podle svého vkusu a dopřáli ve finále malý kousek štěstí každému z nás.

6 0
možnosti
Foto

Škoda, že není kategorie "prznitel blogu roku". Autor současné formy diskusí by o vítězství zřejmě nepřišel.

8 6
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.