Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prosím, prosím ... nějaký pátek jsme tu nebyla a teprve teď jsem zjistila, že se změnila grafika diskuzí. Na liště smajlíků mi chybí takový ten rozchechtaný, vytlemený smajlík. :-))). Nešlo by ho (je) přidat ?

Blogerům, blogerkám a nebinárním blogogo zdar

2 0
možnosti
Foto

Supeeer, na večírek už se moc těším, ten je pokaždé parádní A navíc teď je úplně nej osazenstvo adminů Mám radost, že se to nezrušilo

2 1
možnosti
JP

škoda že není kategorie - neoblíbení autoři, autorky

0 0
možnosti
JP
Foto

Jinak vypravěč roku dobrej nápad...

1 0
možnosti
Foto

Tak říkali jsme si, že to je trošku třeba vyměnit... ať je to zase zajímavější :)!

4 0
možnosti
Foto

Moment, ta reportáž přeci není z posledního večírku vyhlašování Blogera roku, ale z předposledního. Vloni nevyhrál cenu redakce Micík, ale já...

1 0
možnosti
Foto

Má pravdu předseda! Už jsem vyměnil :)! Děkuju!

2 0
možnosti
Foto

Těžko vybrat, z toho co tu zbylo.

4 1
možnosti
LS

Přece pana Havránka, toho milujete nade vše blogery.

2 3
možnosti
DV

D36a41v72i42d 17V45l93k

9. 5. 2023 11:42

Vypravěč roku je hezká kategorie. To by mohl být Marek Valiček. Vypráví tady už tak strašně dlouho a nějaké ocenění by si teda rozhodně zasluhoval!!

2 5
možnosti
Foto

...nějak mi chybí pod články takovej ten odkaz na anketu, místo toho tam jsou furt jen reklamy, momentálně na toaleťák

4 2
možnosti
Foto

Zuzko, je první kolo. Nejdřív je potřeba blogery nominovat, potom až bude anketka :).

1 0
možnosti
Foto

Rád bych upozornil, že jsem při hlasování neúplatný.... ale kdyby něco mám rád dobrej rum

11 1
možnosti
DV

D88a57v76i43d 54V70l61k

9. 5. 2023 11:46

Jakože Ti mám poslat hlas a ty si na moji počest dáš pak štamprli ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.