Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už se na Vás těším V Loni to bylo super :-)Naštěstí jsem si poslala rezervaci hned, takže se vejdu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dorazím, a ne sama. ;-D

1 0
možnosti

Mám otázku - chybí mi v nominaci Tien Tran Tat, zřejmě nedostal dostatek hlasů, ale zarazilo mě, že při jeho jméně svítí celková karma 0.00, i když v tomhle roce jeho blogy/články mají průměr 25,32... Něco mi uniklo, nebo je něco špatně?

0 0
možnosti
Foto

Karma je odvislá podle toho, jestli třeba pár týdnů, až měsíc nic nenapsal. Já měl karmu skoro čtyřicet, pak jsem se na měsíc odmlčel a měl jsem najednou nulu. Napsal jsem dva články a hup na nějakých 26 a něco. Nehledejte v tom vědu, ani žádnou konspiraci.

0 0
možnosti
Foto

Budu u moře. Naštěstí.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, já myslel, že se konečně potkáme a pokecáme.R^

0 0
možnosti
Foto

Srážím se blogérsky s potěšením, bohužel ale už teď vím, že tentokrát mě setkání s kolegy mine, pač budu na cestách;-(ještěže máme ty minisrazy:-)

1 0
možnosti
Foto

A kdo za tebe převezme cenu Bloger roku?;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.