Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I administrátor je člověk. Nechtěl bych to dělat. To říkám přesto, že jsem nějaké drobné problémy měl a jistě mít i budu. ;-)

0 0
možnosti

A někdo je snad nutí tuto práci dělat? Proč nedělají nějakou počestnější práci, než je cenzor?

0 0
možnosti

Proč by se s tím někdo zdržoval, když to stejnak nikdo nečte.

;-)

1 3
možnosti

Dostáváte bany? A co byste čekali, když ban je od jména Banga. ;-)

0 0
možnosti

Já se radši ani nebudu vyjadřovat. A nezapomeňte mi to smazat i s banem za trolling.

7 0
možnosti

I když nic nenapíšete, můžete dostat ban. Stačí kliknout a nahlásit nejakého ruského trolla. :-/ No, aspoň je vidět, na čí straně cenzor stojí. :-/

0 0
možnosti

J17a94n 30S68l43o62t33a

3. 3. 2022 12:44

jo ja vim redakce muze pouzivat i nadavky ale diskutujici dostanou ban , jednou klidne nehate prispevek kteri je jasne urazlivi nebo ponizujici a jednou mazete prispevky jen tak z libovule , cenzor je zlo

1 0
možnosti

Ja si jeste prihodim.

Na mne dela soucasna administrace dojem ze je na urovni toho zde nainstalovaneho automatu co maze podle nej neslusna slova. Ten take nedokaze rozlisit vyzna podstatneho a pridavneho jmena.

Sorry vazeni administratori, ale je to tak.

Uz jsem psal pani sefredaktorce ze by vam mela Mafra zaplatit nejaky postmaturitni kuts. Ale zrejme to nejak zapadlo.

Treba si to zde precte.

4 0
možnosti

Nerozumím tomu. Záleží přece na tom CO říkám a ne na tom KOMU to říkám nebo dokonce KDO říká.

Jakékoliv nastavení dvojího metru je VŽDY špatně.

6 0
možnosti
Foto

nevím k čemu je tu cenzura, když tu šíří příznivci Ruska dlouhodobě a slušně svojí propagandu

8 0
možnosti

Je celkem příznačné, že místo obsahu se řeší forma... Lhát do očí je dovoleno, ale slušně. I ruská státní televize vysílá očividné lži, ale slušně. A možná i proto jí stále tolik Rusů věří... A i díky tomu se V. Putin drží u vesla, přestože nepočetná nezávislá média v Rusku ještě existují, ale sleduje je menšina.

8 0
možnosti

Tak mně byl smazán příspěvek, kde bylo spojení jména a označení soudruh. Nic neslušného jsem neuvedl. A příspěvek jsem napsal proto, že ten člověk vystupoval proti trestání ruských sportovců... a byl znám jako velký přítel V. Putina.

Takže asi tak...

4 0
možnosti
Foto

soudruh je tu zakázanej dávno a to i kdyby byl

1 0
možnosti
Foto

Pane Stanku, či Staňku, nebo jak se vlastně jmenujete, víte že diskutujete sám se sebou?

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS