Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak hlavně, že to nebyl Olšák/Větvička....ještě tu arogantní Šichtařovou....

0 0
možnosti
Foto

Díky za skvělý večer a možnost poznat spoustu báječných lidí.V

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem Tě ráda poznala, určitě píšeš i o mne ;-D;-D;-DMusíme se kámošit, když jsme ty, co jsou nejvíc slyšet ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za tento pěkný videofotoblog. Je vidět, že atmosféra na srazu byla dobrá. R^

0 0
možnosti
Foto

Miluju skvělé blogerske srazy Idnes, škoda, že to mám kapanek z ruky. Gratulace nejen vítězům, ale všem, kteří píší! Ráda jsem vás zase viděla alespoň takto přes fotky a video. A díky, Patriku, za zorganizováni akce, která se zjevně povedla naprosto parádně!

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za moc pěknou reportáž i za fotografie. Konečně jsem z večírku alespoň něco málo měla ;-D. Teskně jsem doma vzpomínala, ale upřímně všem, kteří se mohli dostavit, jsem přála dobrou zábavu ve společnosti milých lidí, neboť, jak jsem se sama mohla již dříve přesvědčit, blogeři jsou vesměs báječní lidé se spoustou originálních myšlenek. Nejsou nudní, jsou k ostatním přející a vždycky to všem moc sluší. Mně to bohužel doma v županu taky slušelo. ;-D

6 0
možnosti
Foto

J71a24n 79P49r49a94ž30á76k

16. 11. 2021 11:00

Díky moc všem, bylo to prima:-)R^

8 0
možnosti
Foto

Bylo to super, takové pohodové R^R^R^ Mohlo by to být častěji, protože blogeři jsou fakt fajn lidi V Moc pěkná reportáž. A máš kliku Patriku, že jsi mě tam taky zmínil, i když ... ;-D Já mám taky rozepsaný fotoblog z večírku, bylo to totiž opravdu moc hezké posezení. DÍKY :-)

7 0
možnosti
Foto

Malá babička blogerka moc děkuje a opět si potvrdila, že nelituje cestu z Moravy do Prahy;-)R^ ráda jsem všechny viděla!V

7 0
možnosti

Ale Tebe je vidět málo. Hlavně, žes měla radost.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo to sice na rozdíl od jiných let v komornějším duchu, ale zase jsme se hezky slyšeli:-) Dík adminům a gratulace vítězůmR^

6 0
možnosti
Foto

Super reportáž i fotodokumentace. Děkuji organizátorům za moc fajn akci a všem, co se zúčastnili, za milou společnost. Už se těším na příští rok:)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS