Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sraz se konal před dvěma dny. Doufám, že nebyl kvůli Covidu zrušen.

Ještě jsem tu však neviděl žádný blog s fotkami a videi ze srazu. Moc se na ně těším. Na srazu jsem nebyl, mám to do Prahy daleko.

0 0
možnosti
Foto

Sraz byl, proti jindy hodně komorní. Hodně lidí se zřejmě na poslední chvíli odhlásilo, prý mělo být plno.

1 0
možnosti
JR

J40a71n 62R20á72ž

11. 11. 2021 14:51

Přeji všem zúčastněným příjemné posezení a hezkou zábavu:-)

Vítězům gratuluji!

PS. Rád bych se s mnohými osobně poznal, ale bohužel nemohu se zúčastnit, což mne mrzí!V

0 0
možnosti
Foto

Škoda, se školím...:-(

0 0
možnosti
Foto

Je moc fajn, že se stihla přihlásit Radka Kielbergerová. Když už pomalu nesmí publikovat, tak aspoň to osobní setkání. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ráďa přijede? Tak ještě, aby dorazila paní Bošková, a bude legrace.;-D

0 0
možnosti
Foto

Přeji příjemné setkání, budu na vás myslet v Egyptě ;-)

0 0
možnosti
JZ

Tak jsem se přihlásil.

0 0
možnosti
VF
JK

Až vyjde reportáž ze setkání, tak nejvíc mě bude zajímat, jestli si tam Šichtařová bude zase podpírat bradu, na to se vyloženě těším. :-)

1 0
možnosti
OZ

A vyhraje zase bláznivej Olšák?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Pokud si dáte tu práci info blog přečíst, zjistíte, že nevyhrál.....

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.