Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hurááá, vyhrála jsem! Marti, zdravím do Itálie! ;-D

Už se těším na knihu a přeji všem čtenářům našich blogů pěkné dny a hodně zdraví! ;-)R^

1 0
možnosti

Gaučík + kniha = krásná souprava, že? Home office snů!:-)))

1 0
možnosti

Gratulace všem výhercům.

1 0
možnosti
FF

Já nic nevyhrál...a přitom jsem tak pěkné číslo:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám velikou radost a konečně mám poprvé černé na bílém, že jsem aspoň v něčem jednička!;-DR^Děkuji!

3 0
možnosti
Foto

Gratuluji. Také jsem tady kdysi vyhrála, byla to knížka Štěpánky Bergerové.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS