Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše knížky se dobře čtou a to je pro mě to hlavní..Po tomto rozhovoru jsem pochopila i jak vznikal ten erotický náboj..umím si představit tu souhru Vašich kamarádek při setkanich;-D.

0 0
možnosti

Dekuju, Radko. Bylo to tehdy velmi, řekněme plodné, období. :) A ty nejlepší příběhy píše život, že? :)

2 0
možnosti

Díky. Návštěva optika letos už probehla? :)

1 0
možnosti
Foto

Jsem moc ráda, že byla ta možnost poznat tě osobně, dřívější knihy jsem četla jedním dechem a na tuto se moc těším!;-)R^

0 0
možnosti

Děkuji, Jitko! Také jsem ráda, že jsme se potkaly. Snad není všem dnům konec, a až budou všichni psi v boudě, tak se ráda prifarim zase k nějakému srazu. :)

1 0
možnosti

Díky za tento rozhovor. Umožnil mi poznat Viktorii jinak, než jsem měla možnost jen z textů a fotek. Mám ji ráda pro její otevřenost.

0 0
možnosti

Díky Maruško, je to takové hodně vágní poznání, navíc se mi tam vůbec nelíbím :) Každopádně přeji krásné svátky

1 0
možnosti

Paní zatím moc nepřesvědčila...

0 0
možnosti

Paní dost dobře nesnáší video :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.