Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Štěstí je tak krásná, tak přepychová věc, ale prachy si za ně nekoupíš. :-) Ale voucher je prakticky totéž.

Děkuji a blahopřeji ostatním vylosovaným a samozřejmě i vítězům hlasování.

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji všem výhercům!

A nesmírně mě potěšilo, že Tomáš Vodvářka byl vylosován rukou blogera roku osobně. Lepší režii Prozřetelnosti bych si ani nedovedl představit :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak mě nevylosovali. Trošku mě uklidňuje, že v Neuluxoru mají stejně jen knihy!

0 0
možnosti
Foto

Gratulace všem výhercům :-)

4 0
možnosti
TB

sice jsem nevyhrál, ale nevadí mně to vůbec, protože je to všechno moc hezké jednání.

0 0
možnosti
MK

Ano, vyhrála jsem. A moc děkujiV

2 0
možnosti
VF

Blahopřeji vylosovaným.

Předávaly se letošní ceny 8-o ??? - popis pod poslední fotografií.

1 0
možnosti
MK

A protože sami stále nevíme, zda letos proběhne tradiční blogerský večírek, připomeneme kolegům blogerům alespoň atmosféru, která panovala na tom zatím posledním.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=758285

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.