Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šichtářka a Větva.......to je klasika........ Gratulace. A všem ostatním z top ten taky.

0 0
možnosti
JM

Šichtářová je na černé listině? Ta sem přeci psala jak zběsilá a čtenost byla vynikající.

0 0
možnosti
LH

Jaromíre Šíšo, gratuluji a též i dalším :-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji moooc všem oceněným, těm co mám na Fb už jsem popřálaV A děkuji hlasy, které jste mi poslali, i když píšu tak málo :-) Kdybych nejezdila po Čechách s čokoládou, určitě bych psala víc, ale ta čokoláda mě baví stejně jako blogy a navíc mi platí složenky ;-)

8 0
možnosti
ND

Gratuluji všem oceněným i neoceněným a musím říct, že žasnu nad tím jak někteří blogeři i diskutující přikládají titulu bloger (ka)roku takovou důležitost, až životní událost, a někteří dokonce ocenění svojí výjimečnosti a někteří z těch, kteří nebyli ani v té vyvolené desítce se hroutí žalem...

Ale budiž těm oceněným přáno, určitě je to velké povzbuzení do dalšího psaní a pro ty co nejsou ani v těch desítkách, nezoufejte, vaši čtenáři vás mají rádi a těší se na vaše texty zrovna tak jako na ty oceněné :-)

Tak na zdraví!

0 0
možnosti
Foto

Doted se nemuzu vzpamatovat z vyhry a timto bych rada podekovala vsem, kteri me svym hlasem na vrchol dostrkali! Zacala jsem loni psat vlastne jen proto, abych mohla doprovodit sestru na udileni blogerskych cen a jako nepsavec bych si mezi ostatnimi prisla nepatricne...Nikdy by me nenapadlo, ze si najdu tolik ctenaru, a ze si o rok pozdeji pojedu pro stejnou cenu, jako ma draha dvojceci polovina ;-D

12 0
možnosti
Foto

To je nějaké spiknutí dvojčat, či co? ;-D

Gratulovala už jsem Ti na Fcb.;-) Nebudeme to zas přehánět, abys nám nezpychla.;-D

1 0
možnosti
JZ

Jeste se ozvu s mirne nekorektnim udivem: chapete nekdo umisteni toho Vyorala? Skoro ho tu neni videt, a ma ctvrte misto? Nevsim jsem si, ze by byl tak skvely literat. Spis nejaka jakoby ortelovska fanouskovska zakladna?

0 9
možnosti
JU

J30o46s55e15f 46U12l85m82a42n

30. 9. 2020 12:02

Skoro ho tu není vidět? Jen za září má 10 článků...

1 0
možnosti
JP

Chtěl bych také poděkovat, a ne proto, že vím jako lektor tance a společenské výchovy, že se to sluší.

Poděkovat všem čtenářům blogu idnes, protože ještě vůbec něco čtou a někdy i články nejen delší než titulek s obrázkem, ale dokonce delší než dva řádky v černé kronice,

poděkovat diskutujícím pod články, že jim stojí za námahu k blogům i něco ze svých myšlenek sdělit a dodat (já diskuse mám rád, nikdy je nezavřu),

poděkovat svým čtenářům, protože humor a satira nejsou zrovna hvězdy dnešního mediálního nebe,

poděkovat hlasujícím, že obětovali blogerům navíc ta čtyři kliknutí na Blogerovi roku,

a poděkovat samozřejmě i těm, kteří mě dostrkali svými hlasy až do první pětice blogerů roku.

A abych ani tady po tak vážném uklánění neztratil sarkastický pohled na svět: přeoperuji si pohlaví, protože v blogerkách roku bych byl ještě o příčku výš a to mi za trochu bolesti stojí. Nebo začnu šišlat, maskován opět jako Nováček roku a sejmu ta vítězná Dvojčata jak bin Ládin. A musím zpohlavkovat děti, hlas mi z nich neposlal nikdo, ač jsem jim nasliboval na vánoce kola s odkládacím košíkem na koblihy.

16 0
možnosti
IM

I58v72a 37M77a37r29k14o71v73á

29. 9. 2020 19:02

Gratuluji všem, kteří se umístili. Blahopřeji všem, kdo píší a fotí s radostí.:-)

Děkuji všem šestačtyřiceti, kteří mi hodili žeton. Představa, že plný autobus lidí mě považuje za svého blogera roku, je závratná. Nejradši bych každému z vás aspoň podala rukuV. Opravdový dík.

Mám radost, že jsme tak různí a že můžeme být různí. Blogu zdar!R^

16 0
možnosti

Ivo, toto je stejně opravdové, jako Tvoje blogy. Kdo by odolal, Ti poslat hlas.

3 0
možnosti
Foto

Ono to vypadá podobně, jako s našimi nejvyššími. Vyhráli ti, co číst nemusím.

A proto gratuluji těm, co jsou až za nimi. :-)

5 9
možnosti
Foto

I13v34a91n 68M28a85r42e39k

29. 9. 2020 18:46

To je ale "humorné" ;-D;-D;-DRv

4 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.