Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejda, to mě překvapilo. Já jsem zřejmě nějak mylně usoudila, že se "bloger roku 2019" vynechá, asi jsem nepořádně četla informace v době, kdy se to na jaře rušilo, neboli spíš posunulo. O to raději jsem už kolegyně a kolegy hned včera s chutí nominovala.

Třeba mně osobně ani nikdo hlásek nepošle, ze zdravotních důvodů jsem větší část léta hodně pauzírovala (a znáte to, sejde z očí...) a psaní mě opět začalo těšit až před krátkým časem. Ale to mi nezabrání, abych se netěšila z úspěšného umístění mně milých blogerek a blogerů a věřím, že právě ti, kterým jsem to včera poslala, se dostanou i do TOP 10 a já zase budu hlasovat:-).

Držím všem palce, adminům děkuji za práci, kterou se soutěží určitě mají a všem blogujícím i čtoucím přeji krásné zářijové dny! V

1 0
možnosti

Zdeni, mýlíš se. Mě jsi napadla jako první. Už se na Tvůj hlas chystám:-))))

5 0
možnosti
Foto

Maruškooo, to je od Tebe milé. Zjistila jsem, že bych pro hlasování potřebovala označit, ať jsem skromná, v každé kategorii takových 6-7 kandidátů. ;-D

1 0
možnosti

Kromě nováčků to mám stejně:-)))

0 0
možnosti
Foto

Já jsem Ti poslala, Zdeni:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkujuuu, však já jsem Tě taky vhodila do osudí. Ale jak píšu o kousek výš Marušce, bylo to pro mě krutý. Já jsem u toho výběru měla srdce na cimpr, na campr ne, jak by řekl klasik, ale sepsala jsem si jména a při vědomí toho, že tam všechny nemůžu označit, jsem chvíli hovořila drsně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Hovořit drsně mi k Tobě nějak nesedí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale já to fakt umím, říkám třeba hovňousek a podobně ;-D!

1 0
možnosti
OU
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.