Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hurááá! Konečně jsem něco vyhrála a přestože je to Sucho, vlhne mi dojetím zrak

0 0
možnosti

Děkuji adminům za uspořádání soutěže. Šťastným výherkyním a výhercům pak blahopřeji, sami uvidí, jestli je vůbec k čemu.

1 0
možnosti
Foto

Své jméno jsem v seznamu našel, mohu tedy zodpovědně prohlásit, že spravedlnost existuje.

5 0
možnosti

Jsem opravdu ráda, že byl Michal Pohanka odměněn za svůj povedený blog, kterým i některé zmátl:-)))

Všem výhercům přeji pěkné čtení!

3 0
možnosti

To neni zadna protekce za blog, Marie, ja regulerne soutezil!

2 0
možnosti
Foto

Vtipné sdělení, pobavilo mě ;-DR^

Výhercům samozřejmě gratuluji.

1 0
možnosti
Foto

Váš článek mě taky velice pobavil. Dík za něj R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.