Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Takže, během pouhých šesti minut použil pan Trčálek celkem asi šedesátkrát slovo "že", přičemž slovo "takže" použil s obdobnou frekvencí, že. Za dobu, kdy pan Trčálek publikuje své texty na iDNES, jsem zejména v diskusích pod texty jiných blogerů zaznamenal jeho dost drsné výpady proži Židům a Izraeli, že. S humorem a nadsázkou to nemělo nic společného, že, zato s antisemitismem ano, že. Takže by mne zajímalo, proč tolik používá slovo "že".

0 0
možnosti
Foto

jsem soutěživá, že, poslala jsem odpovědi, že, páč je to kolega už z lidovek, že, jestli nevyhraju, zakoupím, že, i když se obávám, že kolega žádnou mou knížku nezakoupil:-) že;-)

0 0
možnosti
TL
MV

Rád koupím. I kvůli Radce K. A všem doporučuji knížku pana Krobota "Nečíst". Je tak fajnova, že jsem si její stránky davkoval, abych nepřečetl za jedno odpoledne.

2 0
možnosti
Foto

Taky nebudu soutěžit a koupím :)

0 0
možnosti
ND

Ani já soutěžit nebudu, ani si knížku nekoupím, ale Karlovi přeju, že ho vydali a přeju mu ať se knížka dobře prodává.

0 0
možnosti
RM

Ani zadarmo ne...

0 0
možnosti
KT

Škoda, hoří dobře

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.