Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže hlavně aby si diskutéři nevybírali dárky, neb by se dostali pod tisíc íček...;-D

0 0
možnosti

Nějak nechápu cenzuru v prý demokratické společnosti a tam kde má prý být svoboda slova.

0 0
možnosti

Pochod v Praze super,ale na čt 1 vysílali skvělý dokument o roce 69.Zrůdnost komunistů v plné nahotě.........

1 0
možnosti

Při uvádění nových pravidel v život bylo mimo jiné slíbeno, že s jejich spuštěním bude dán generální pardon všem hříšníkům a všichni začnou od nuly. Já na své účtu pořád eviduji jeden smazaný příspěvek a jeden mimo diskusi, i když jsem je "vyfasoval" ještě za starých pravidel. Jak to tedy je?

0 0
možnosti

Očekával bych, že na slušný dotaz dostanu slušnou odpověď.

0 0
možnosti

L21u81b17o24š 50R50e46n37k25a

24. 7. 2019 12:00

Bravo Panarin! Říká to, co vidí a zažívá a nazývá věci pravými jmény a pěkně nahlas.Ruský režim ho nemůže odstranit, jen by tak potvrdil jeho slova. Kdyby takových, co se despotovi nebojí opřít, bylo víc, začaly by se v Rusku dít věci!R^

0 0
možnosti

hm..8-o koho budou chtít, toho vždy sejmou. Trest za svůj názor, pokud nejsem vulgární?

1 0
možnosti

Osobně by se mi líbilo, kdyby se špatné příspěvky(teď nemyslim SPAM nejtezsiho kalibru) nemazaly, ale skryvali, jako to maji treba na zive.cz

0 0
možnosti

na zive.cz je také cenzura, mažou příspěvky, i když nejsou vulgární, ale nehodí se

0 0
možnosti

Pokud by k došlo na financování veřejnoprávních sdělovacích prostředků ze státního rozpočtu, dopadnou stejně jako MAFRA nebo veškerá média v Maďarsku.

0 0
možnosti

Čím dál víc jsem přesvědčený, že možnost "diskusí" je tu jen proto aby to vypydalo jako demoktatický přístup. Bohužel je to jen zdání.

Co je slušné a co ne, vidíme pravidelně u našich politiků. Útoky, urážky, nadávky a pomluvy jsou každy den běžné. Nikomu to nevadí a nikdo to neodsoudí.

Místo neslušností se tu trestá jiný názor.

Ono se ostatně stačí podívat jaká je tu skladba článků a komu straní.

Nemusíme si pak dělat iluze, že by hlídání diskusí bylo nestrané.

5 0
možnosti

Dovolte, abych v rámci diskuse o nových pravidlech uvedl, že na začátku června, mi byl smazán zcela nezávadný příspěvek cituji:

"Já nechápu, jak může obhajovat a volit zloděje.", který byl značen jako vulgární a neslušný. V následné diskusi s cenzorem jsem se dozvěděl, že tento můj příspěvek je žalovatelný. Kým, jak a co je žalovatelné, už jsem se nedozvěděl. Každopádně jsem ztratil v cenzory důvěru. Dřív si nechali věci vysvětlit, dnes už jen slepě cenzurují.

4. června 2019 17:54 - Babiš označil audit za útok. Opozice neprosadila zákaz dotací Agrofertu

Důvod smazání: Neslušné, vulgární

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS