Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud všechno půjde jak má, a ve Kbelích nespadne letadlo, nebo tak něco, tak dorazím také :-)

0 0
možnosti

Tak děkuji za pozvánku, také přijedu.

0 0
možnosti
Foto

Jooo, tak to už se těším :-) a Davide, loni tam pro mne přijel Michal a sežral Patrikovi řízek ;-D (pivo si koupil za svý). Takže jsem taky vyžírka, ale vůbec mi to neva ;-) Ať z toho Babišáka taky něco mám;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

...a my ostatní se budeme těšit na blog případně vlog z vyhlášení.

"Live" přenost aspoň z aktu vyhlášení televizí tv iDnes by taky nebyl od věci. R^

A samozřejmě, gratulace všem "vyceněným", jak říkal Vlasta Burian.;-D

0 0
možnosti
Foto

Diskutérovi který je jaksi prost jiného náhledu než svého níže bych objasnila proč si nejspíš paní Šichtařová bere "sebů celů rodinu"....

Zřejmě proto že jde do nepřátelského prostředí které pro ni (i jiné) někteří méně úspěšní vytvářejí a tak si - naprosto logicky- bere s sebou "svého" člověka.

Celkem se divím že to loni nenapadlo třeba i paní Pilloni....

(zarážející je že tohle nedochází člověku který aby zde měl "své" lidi vytváří paralelní svět na facebooku:-))

1 1
možnosti

Neberte si to tak, pan Vlk je jen takovej veselej chlápek se srdcem na dlani...

Tedy pokud s tím svým příjmením toho nevíte víc nežli já:-)

1 0
možnosti
Foto

Užijte si celou akci, budu vám z Moravy fandit :-)

2 0
možnosti
Foto

Škoda, trošku jsem doufala... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud dorazím živ a zdráv do Santiaga, dorazím i do Zubajdy. Už ted se těším na blogerské tlachání.

5 0
možnosti
Foto

Bum ho, no trefa do data Fresh Festivalu v Plzni, tak doufám, že ty z vás, které jsem chtěl poznat, (vlastně všechny) poznám někdy jindy.:-)

2 0
možnosti

D10a70v54i27d 90V30l68k

2. 5. 2019 17:49

Další takový.:-(

0 0
možnosti

17. tocime - kdyz to vecer pujde - prijdu

5 0
možnosti
Foto

Všechny blogery moc zdravím a čtenářům děkuji za hlasy, které mi zajistily moc pěkný sedmý místo. Zároveň se omlouvám, že se na sraz nedostavím. Budu totiž zpívat na koncertu v Soběslavi... nojono, nemůžu být všude...

6 0
možnosti

D22a41v45i22d 69V36l59k

2. 5. 2019 17:31

A to mě teda docela mrzí!

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS