Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gratuluju autorceR^ i výhercům, počtete si, já knížku koupila a čte se jedna radost...

2 0
možnosti
Foto

Děkuju mockrát, jsem moc ráda, že vás kniha bavila!

0 0
možnosti

Dnes jsem knížku obdržela, a mám z ní velkou radost.

Děkuji tedy všem, kdo se o to přičinili:-))

2 0
možnosti
Foto

Holky,gratuluju k výhře! :-) Já nesoutěžila,protože knihu mám a co kdybych náhodou zas vyhrála,že jo;-D

3 0
možnosti

Blahopřeji šťastným výhercům; inu budu si ji muset koupit, ale jak jsem autorku poznal, bude to dobrá investice!V

2 0
možnosti
Foto

Určitě kupte,neprohloupíte:-)

3 0
možnosti
Foto

Moc gratuluji, vidím i pár známých jmen! Kéž by vás kniha pobavila.

2 0
možnosti

Díky Zuzko, už se moc těším. Právě, že se pobavím:-))

1 0
možnosti
Foto

Jéé,Jíťo,moc balhopřeju:)Taky jsem soutěžila a napjatě čekala na výsledky:) I když jsem nevyhrála, mám radost, že vidím známé tváře. Moc Ti to přejuR^V

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS