Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

rad jsem i pres zpozdenim dorazil. a mel se se vsema moc dobre. diky vsem za setkani a ty, co jsem nestacil pozdravit at mi priste strcej ukazovacky do vočí!...

diky redakci za mejdan a vsem fajnovy dny vinsuju

4 0
možnosti
Foto

Pokaždé je to příjemná akce, ale letos to mělo, alespoň pro mne, ještě něco navíc. Nevím přesně co, ale bylo to prostě úžasné. Díky za organizaci a pozdrav a úsměv pro všechny.

3 0
možnosti
JL

Tak na vás je vidět, že jste se náramně bavila.:-) Dokonce jsou místa, kdy působíte tak trochu rozvrkočeně. Nic ve zlém. Zdravím.R^

1 0
možnosti

Bylo to velmi příjemné setkání! R^ Díky moc :-)

Tereze B. přeji hodně úspěchů v nové práci a všem přítomným blogerům a bloggerkám posílám zdravici...

Za rok zase ahoj! V

6 0
možnosti
PJ

ze odchazi pani boehmova je dobra zprava.. byla pravou rukou cenzora dvoraka.. pro svobodu blogu idnes nehnula prstem..

4 9
možnosti
Foto

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10... říká se že pomáhá počítat do desíti. Nepomáhá. Ale neřeknu ani nenapíšu vám co jste. Stejně to všichni vědí, pane Jánský.

8 3
možnosti
Foto

Jeden z nejkrásnějších večerů (s fajn lidmi) v životě. A není to jen oceněním. Cítila bych to nemlich stejně, i kdybych nepsala a seděla tam jako anonymní nenápadná Marta v rohu. Neskutečná atmosféra, adminky jsou nádherný baby a Patrik svým šarmem strčí do kapsy každýho Itala tady. Jen odcházející Terezka B. mě vzala u srdce a nemohla jsem tuto informaci nějakou dobu vůbec vstřebat. Ach jo. Dámy, kočky, holky blogerky - báječné, vtipné, chytré a velmi milé. A muži sršili humorem jeden vedle druhého. Jo. Děkuju. Skvělej večer - stejně skvělej, jako ten výroční dort. Děkuju všem, a bylo mi velkou ctí a potěšením vás poznat. M. ps: A ještě jednou děkuju všem čtenářůmVVV

15 1
možnosti
DV

D17a86v67i71d 69V21l83k

9. 5. 2017 16:21

Marto ale to je všechno tím , že ty jsi báječná milá ženská.

6 0
možnosti
RE

Jejda, to se povedlo!! A ty mňamky!!:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pochybnosti jestli má smysl jezdit na otočku se hned vzápětí rozplynuly...díky adminům za uspořádání, díky lidičkám za přijití...bylo to bezva...raději nebudu psát, jak se to říká na Moravě:-)

6 0
možnosti
DV

D47a52v15i22d 67V61l53k

9. 5. 2017 11:56

Patriku,Terezo, Petro, Terezo děkuji moc za pozvání a taky díky za Vaši práci. Jsem rád, že jsem díky blogu Idnesu mohl poznat tolik fajn lidí, můžu tam psát ty svoje (cituji jednoho svého kritika :-D) "Absolutně zbytečné, kýčovité, hlouposti" A díky nim se zase potkávat se spoustou prima lidí v diskusích pod nimi. Děkuji moc ze srdce.

6 0
možnosti
Foto

Moc ráda jsem se s Vámi všemi poznala a vychutnala tu báječnou atmosféru;-) děkujiR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.