Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Mejdlo, kde nejsou Rumba koule, mojito, veselá tráva a hromadný sex, není žádné mejdlo. :-P

0 0
možnosti
FV

Já bych do grupáče nešel. Hrozně bych žárlil. Ale Janu s její nádhernou kolegyní ze školy, to by šlo. A mojito taky. Máta mi zarůstá celou zahradu, potřebuju se jí zbavit. Jenže k tomu bych potřeboval tak cisternu rumu.

0 0
možnosti
MK

Také jsem přišel na kus řeči, ale pan Banga měl naladěnou jen tu starou stanici a nedalo se to už poslouchat; tak jsem zase rychle odešel.

Více na http://kulhavy.blog.idnes.cz - poslední článek.

3 2
možnosti

Děkuji za potvrzení mých slov o nechutné cenzuře, kdy je už i pojmenovávání věcí pravými jmény nazýváno šířením nenávisti.

2 0
možnosti
Foto

...já tam nebyla - a mohlo by mi všechno to po šesté hodiné psaný tam dole bejt třeba ukradený...ale jelikož mám ráda spravedlnost...dole se o ni někteří i některé bijou..a taky tu svítí nesčetněkrát to slovo Patolízalství, měla bych tu pro pana Ćernýho takovej bonus. Spravedlivě, jako pro štít všech poškozených...Aby mu to nebylo líto, že my lížeme paty, a on chudák nic - posílám ho spravedlivě, aby všem vylízal ...del.

... obdivuju tady všechny snahy o slušnost.

7 4
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jen aby to ale nebral jako poctu. To víte různí lidé, různý apetit.

5 0
možnosti
Foto

Dost to připomíná casting filmu Sedm hladových.

6 0
možnosti
JR

J76a54r16a 73R71a92n52k

10. 5. 2017 2:17

....to nenam, pokud to neni cesky film....ma i jiny nazev?

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak jsem si myslel, že když do mých blogů leze imrvére Jaromír Petřík a Jiří Hermánek, že je to nějaká anomálie. Byl jsem domýšlivý - tady je rovněž jeden prudič, který si nevidí do úst. Jde zřetelně o širší fenomén.....

3 1
možnosti
FV

Dobrý den. Nejhezčí je Heléna Trojská Koutková a pan Vodvářka. A šmytec. Děkuji.

5 1
možnosti
Foto

Bylo mi ctí být v dobré společnosti!

5 0
možnosti
Foto

Už jsem blogoval o tomto tématu. Akce se vydařila, potvrzuje se, že kdo pěkně píše, je i fajnovej člověk.

9 0
možnosti
Foto

Mám sice neodbytný dojem, že někteří lidé na fotkách chybějí a nevím proč tam chybějí, ale i tak oceňuji i zveřejnění celkových pořadí.

3 0
možnosti
Foto

Protože praskla čočka!

2 0
možnosti

Všechny dostupné reference účastníků, tedy fotoblogy, svědčí o tom, že když se sejde dobrá parta lidí, je z toho super večer:-) Díky za zprostředkovániR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.