Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martičce to moc a moc přeju!R^

A Jaromír bronz, taky dobrý!:-)

Ale že se neumístí Zuzka, tepláková bohyně, to jsem nečekala.

2 0
možnosti
Foto

Tak já jsem to čekala, ačkoli bych jí to přála

4 0
možnosti
JN

I já gratuluji všem "medailistům", především pánové Větvička a Šiša jsou blogeři par excellence, rovněž jména jako Šichtařová, Součková či Vyoral mě mezi medailisty v příslušných kategoriích nepřekvapila.

K vyjádření administrátorů, že se tolik lidí pokoušelo o podvodné hlasování: nad něčím takovým rovněž kroutím hlavou. Každopádně si myslím, že bylo dobře, když mohli hlasovat i neregistrovaní uživatelé i to, že nebylo zobrazováno průběžné skóre.

Takové mé doporučení pro příští roky: aby ubylo podvodů, možná by stálo za to, aby každý, kdo hlasuje, finálně potvrzoval svůj hlas přes email. Samozřejmě, že si někdo může vytvořit emailů třeba i 100, ale přece jen to je pro případného podvodníka komplikovanější než když se kontroluje pouze IP adresa počítače. Ale to je pouze můj názor...

3 0
možnosti
JH

Sláva vítězům a čest... Vůbec bych to nekomentoval, většinu pro někoho hlasuji, občas se trefím. Každému vítězi jeho radost přeji. Opravdu se někdo pokoušel upravovat výsledky? To mi přijde tak blbé, že k nevíře. Já odešel z BB především proto, že mi drbny Dubcová a Zajícová lživě pomlouvaly mrtvé příbuzné.A tady bují podobná pavlač? Kolik bylo těch hlasujícíh, že to někomu stálo za takovou trapnost?;-€ Lidská pavlač je velký smutek!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji všem, především Martě a Zuzce! Osobně mi z nominovaných mezi oceněnými chybí Zuz Hubeňákojc a pan profesor Řeháček, tudíž jim gratuluji alespoň k tomu, že jsou úžasní.

7 0
možnosti
Foto

Normálně jsem se rozbrečela, připálila zelí a rozvařila knedlíky. To budu rodině blbě vysvětlovat, že:-) Děkuju vám všem, vážím si toho, že si najdete čas a čtete nějakou Kučíkovou od plotny a od kasy. A děkuju všem ostatním blogerům, ať se jim píše o stošest a s chutí, a gratuluju taky všem - za účast!!!! V

21 1
možnosti

Marti, to neva - udělejte pastu!:-D

A hezky si ten vítězný pocit užij!

2 0
možnosti
JZ

Já teda kněze Halíka moc nemusím, ale výsledky této ankety podle mě celkem potvrzují to, co nedávno řekl - že populismus je nemoc dneška.

0 0
možnosti
RK

R64a65d82e93k 66K44a42r18a57s

26. 4. 2017 13:43

Tak to jsem moc rád, že všichni ti exoti, co se nějak objevili mezi finalisty, byli nakonec eliminováni, gratulace vítězůmR^

3 1
možnosti
DV

D62a33v97i79d 95V87l23k

26. 4. 2017 13:11

Moc gratuluju všem:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já pro ni hlasovala a věděla, že to bude letos Marta a je to tak R^:-) ......... ostatním moc gratuluji, i když jsem hlasovala pro jiné :-P

2 0
možnosti
MV

Marta je totiz nova Jindriska Smetanova, Karlo.

Jak se vede?

0 0
možnosti
Foto

Jo! Marta!!! Supeeer! Moje nejmilejší bloggerka a moje favoritka to vyhrála!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.