Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tímto chci poděkovat všem, kteří mi dali svůj hlas. Vím, že mé články nejsou nijak hladivé ani veselé ... čtenář, který si to přečte se většinou nakrkne, když si uvědomí tu smutnou realitu o které píšu. Ten, který si to náhodou přečte a všemocně se brání z mnoha důvodů tomu uvěřit, anebo stále z různých důvodů propaguje opak, tak ten se většinou nakrkne ještě víc - docházejí proti-argumenty ... Proto si opravdu moc vážím všech, kteří mi i přesto fandí a pochopili, že to píšu jako varování proto, aby se to nestalo i v naší české zemi ... Dále také samozřejmě blahopřeji ostatním vítězům.

19 0
možnosti
MK

R^Blahopřeji a jsem rád, že se našlo více lidí stejného názoru, že informace z "terénu" o migrantské vlně, o jejím zákulisí, jsou ceněny jako velmi přínosné. Pro ty, kdo cestují sporadicky a nebo i pro ty, kteří znají z Itálie jen Koloseum a Sixtinskou kapli, jsou Vaše informace, zvláště pro váhající, jako lék pro jasnější zrak.

10 1
možnosti
Foto

Ono je téměř faktem, že nebýt politiky, tak blog idnes by nebyl..

0 0
možnosti
Foto

Je-li něco téměř faktem, může to být stále pouhou fikcí.

1 0
možnosti
LO

Teď už se jen těším na blog poražené Mácy o tom, jak to všechno naklikala Okamurova tajná armáda

7 4
možnosti
Foto

P97e74t43r 35H97a69n11n83i12g

26. 4. 2017 17:43

Dozvěděl jsem se to od známých. Gratuluji Laďovi Větvičkovi, a upřímně řečeno, byl už jsem překvapen svou účastí ve finále a s druhým místem jsem absolutně nepočítal. Děkuji všem, kdo mi dali svůj hlas.

19 0
možnosti
Foto

Gratulace všem, ale mně tam chybí Vlk ;-D

4 0
možnosti
Foto

Největší radost mám z blogerky Marty Kučíkové, která píše tak krásný a hladivý články. V A taky moc gratuluju Jaromírovi Šišovi - jeho fotky jsou naprostá paráda!:-):-):-)

5 0
možnosti
Foto

no tohle...děkuju za kliky u mé fotky,.určitě jsem se s foťákem na bedně neviděl. Společnost tam budu mít par excellence...chtěl bych ale zrovna tak poděkovat všem kteří hlasovali. Bez nich by vše jaxi postrádalo smysl...a...co vám mám povídat...jdu na pivo...ale ne tak uplně normální...ale trochu slavnostní.:-)

14 0
možnosti

Tak ať ti obzvlášť chutná, Jaromíre! :-))

2 0
možnosti
Foto

Ahoj lidi, blahopřeju všem vítězům, gratuluji zúčastněným a zdravím kolemjdoucí! Jsem ráda, že v trojce holek je aspoň jedna Zuzka, která bude hájit barvy finálových Zuzek. Už jsem psala dříve, že na předávání nemohu přijet, tak Martě prosím nezapomeňte dát hobla. Nebo pusu. Nebo si s ní panáka, dle vkusu každého zúčastněného. Že někdo letos přepere Markétu jsem opravdu nečekala.

Samozřejmě prožívám obrovské zklamání. To jistě chápete. Nemít na bedně Honzu Řeháčka je prostě jasný šlendrián.

Písmenům zdar!

13 0
možnosti
MV

Marta prekona vsechny chmury, i ty po Rehackovi, Zuzko!

2 0
možnosti
SH

Já sepřiznávám!

Co udělámalý blogger na iDNES když zjistí, že vyhrál v kategorii nováčků? Zatímcose velcí blogeři radují, vypínají a prohýbají pod návalem gratulací, já jsem selekla a přikrčila. Opatrně se rozhlížím kolem a dívám se znovu. No ne, aťnežeru! Přeskočila jsem kolegy s trvale maximální karmou, navícs politickými tématy. A to nemám ani facebook, abych si hýčkala svůj klub.O vysoké politice nemudruji, páč jsem do ní nikdy nebyla zasvěcena. Navíc sev tom článku píše něco o podvodech. Aby tak manžela, který kvůli mémuhlasu hodinu startoval v kůlně deset let starý notebook, ještě zavřeli. Přiznávám, že jsem dala hlas i sama sobě, i když nejenom. Je to fér, je to podvod? Nevím, ale je to tak!Táži se administrátorů, zda se někde neuklepli. Prý ne. Tak snad mohu všem,díky kterým toto píšu, poděkovat. Co by ne, jsem dojatá. A co by ne, jduslavit!

9 0
možnosti
SH

Ach jo. Omlouvám se, za slití textu kopírováním z wordu.

0 0
možnosti
ZS

Děkuji všem svým čtenářům za přízeň, za hlas a za to, že se u mých písmen dokáží pobavit. Doufám, že se s mnohými z vás 5. 5. setkám.

A jen tak pro pobavení, povídá mi včera můj muž: "Ještě jsem ti neposlal hlas do tý ankety, musím to udělat."

"Už to skončilo."

"Aha..."

aneb Není nad to, když má člověk podporu doma

Všem umístěným, ať už v nominačním či finálovém kole, gratuluji!

11 1
možnosti
Foto

Zuzi, to abych začala šít boty! V

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.