Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Dobrý den. Paní Vlkovou níže bych ráda naléhavě požádala, aby zde o mně přestala šířit bludy o jakémsi postování fotografií Františka Veselského (8-o), popřípadě aby tyto bludy neprodleně doložila. Jakkoliv v konkrétní věci Davida Vlka její názor v podstatě sdílím, četnost a způsob přezentace jejích příspěvků celkem jasně napovídá, že by se měla urychleně odebrat do... ústraní. Děkuji.

0 0
možnosti
FV

Dobrý den. Tak já na Vás jako milius, a vy takhle, Martino? Postujete moje fotografie? Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Pochvále buď jesus krištus vespolek. Škoda, že mi tahle zajímavá diskuse kvůli jiným povinnostem trošku unikla :-). Nestačím se totiž divit... :-). Pan Kavka je zřejmě statistický génius, nebo! a to by byl ještě lepší, sedí na drátech internetu a sleduje. Ne, nebudu si z toho dělat legraci, nemá to smysl. Ale víte pane Kavko, zatím co jedni (mimo jiné Vy) tvrdí, že to tu "upadá", jiní zase tvrdí, že se můžou vrátit a psát, protože to tu zase začalo "být normální". Těžko potom soudit, čí názor je vlastně ten pravdivý. Že je Tereza Janků ostřejší, než Honza Dvořák? Asi trošku ano, ale ono to je trošku jinak, než by se na první pohled mohlo zdát. Tereza Janků zkrátka není tak benevolentní jako Honza. A má k tomu mnoho důvodů.

***

Blogy už dávno nejsou jen zápisníky neznámých lidí. Z blogů vyrostlo mnoho osobností a často jsou citovány v jiných médiích. Už to dávno není "jen" okrajová věc. Je to jedna z výkladních skříní. A proto pravidla. A proto kodex. A proto dokazování svých tvrzení. Ono něco napsat, to není tak složité. "Král Lávra má oslí uši. :-)". Tady se ale hlava neseká. Stačí doložit, co říkám. A je vyřešeno. V čem je problém?

***

Za těch deset let tady jsem se nikdy neodnaučil se podivovat nad tím, jak má každý jasno :-). Vlastně ve všem. Stahují se texty o muslimech? Může za to Janků (nebo Boehmová). Texty o Romech? Banga! (a nebo Bangová, že jo... ) A ostatní? Cenzura, porušování ústavy... takřka kriminální jednání adminů, kteří milují Šichtařovou a Vlka. A já mám tak rád pana Čejku třeba. Ale ono je to vždycky vlastně jednoduché. Stačí si přečíst pravidla. A že je 95% blogerů dodržuje a ten zbytek prostě ne... to už je trošku jiná písnička.

Mějte se krásně. NO.. a abych nezůstal odpověď dlužen. Vláďa Kroupa to sice napsal šikovně, to se jako musí nechat, ale admin mazat měl a taky mazal. Neměl moc na výběr.

Patrik

0 0
možnosti
FV

Dobrý den. Patriku, nemusíte se dole podepisovat "Patrik", to přece každej vidí už nahoře. Děkuji. :-)

Ale musíte uznat, že Šichtařová protežovaná je, to taky vidí každej. Asi dobrý píárko, nebo za to platí. Mně je to jedno, ale vidět to prostě je.

Ale že jsem poslední dobou slušnej? Jak se furt máte?

František

5 0
možnosti
Foto

Tak tady už se to ví. No, žádné velké překvapení!

2 0
možnosti
FV

Helén, to jste neměla psát. Když jsem Vám ty výsledky posílal, tak jsme se jasně dohodli, že nikomu ani muk.

2 0
možnosti
MK

Pro pana Davida Vlka.

Ano, politické blogy jsou založeny na subjektivních dojmech, stejně jako ty nepolitické.

Nicméně vrátím se k jednomu, sám píšete že psát politické blogy vám připadá jako exhibice politických žvástů z hospody. No a co je psaní o svém soukromí? To není exhibice na úrovni kavárenských povalečů a hospodských žvanilů?

Víte Davide, mimo své práce jezdím o volném čase s taxíkem a jejich vyprávění a jejich životních příhodách mi připomíná vaše blogy. Oni ty svoje příběhy vypráví ve dvě v noci bůhví po kolika pivech. Vy je píšete na blogy. Rozdíl nevidím. To je jedna věc. Další věcí co mě štve jsou články "sluníček" znám jednoho muslima a ten má dukáty, nebo dobrou vůli. To je jedno. Ano, takovéto články jsou zdejší redakcí vítány a protežovány. Jenomže tyto články jsou ve stylu komunistické argumentace, vy zase bijete černochy.

Z mého pohledu má právo psát blog každý a o čem chce. Pokud píši o islámu, tak to není proto, že islám je dnes nějak in co se týče čtenosti. O islámu jsem psal ještě v době, kdy jsem nepsal na blogy idnes anebo předtím blogy lidovek a s muslimy jsem se setkával nejen na dovolené, ale byli moji sousedi a mnohdy i spolupracovníci. Osobně jsme například rád, že moje články měly vysokou čtenost. A nejen zde, ale i na jiných serverech. Na rozdíl o Vás si nemyslím, že vše je v lidech, ale jsem přesvědčen, že základem chování lidí je to, co příjmou jako svojí životné zásadu. V případě muslimů to je logicky islám a snažil jsem se v několika článcích rozebrat co islám dělá tím čím je a proč je v něm násilí a islám bez násilí nejde brát jako islám, protože Mohamed.

4 2
možnosti
MK

Je to to samé, jako jsem se snažil vysvětlit, že například na 14 století se nejde dívat optikou dnešního člověka, ale je třeba přijmout myšlení tehdejšího člověka, jeho zvyky, zásady. Jenomže zatímco naše společnost jde od bodu A do bodu B. což vychází nejen z Bible, ale také tomu dal směr antický historik Eusebios, tak islámské dějiny jsou neustálým pohledem na svět optikou Mohameda, tedy sedmého století a vše musí být v souladu s Mohamedem. Což je důvod, proč je třeba psát o islámu oproti tomu, že "sluníčkáři" se tetelí nad tím, že muslimka může svobodně nosit hidžáb. Jenomže tohle vědět a proč tomu tak je, je také nutné něco znát. Znát nejen islámskou nauku, ale také historii a to i před islámskou.

Pokud se domníváte, že vaše články jsou něco více, než články politických blogerů, tak to svědčí jen a jen o vás.

1 1
možnosti
Foto

Já vůbec nechápu, proč se tu mazalo.

5 0
možnosti
JV

Jan Řeháček, Tomáš Vodvářka, Roman Máca a Radka Kielbergerová (pan Vlk se o kousek nevešel) ...toť moje volba, držím palce :-)

3 0
možnosti
DV

D72a69v97i15d 62V52l90k

22. 4. 2017 19:35

Dobrá volba všichni čřtyři.

1 0
možnosti
Foto

Ctu vase nadherne diskusni prispevky na mobilu, a jak nevidim text bez brejli a posouvam ho po displeji prstem, tak koukam, ze misto soupani davam plusy, aniz jsem cetla text. Ale nevadi. Ale stojim i lezim si za tim, komu dala, tomu dala, s radosti. Jinak ty diskuse par let zpatky byvavaly casto ostre a nekteri diskuteri az zhovadile nevtipni a zli. Drtiva vetsina vsak normalnichi velmi milych. Vadi mi jen nerovnovaha informaci - davam-li se vsanc ja, at se da i diskuter, a prosim fotku bez nicku s pravym jmenem, at je to takova spravedliva blogersko-ctenarska paka. Jinak me ohromne bavite a moc vam za to vsem dekuju, miluju tyhle kulturni vlozky mezi rachotou, nez zas odejdu farat. Hezkej vikend. Kdo si hraje, nezlobi;)V

8 0
možnosti
Foto

:)) Když to tak čtu dole v diskuzi, přemýšlím, zda je lepší mít v zadku zakousnutého vlka nebo vlčici :))

4 0
možnosti
MT

Jak tak už tu dikusi dole nečtu, neboť zmizela (na "překvapivém" místě), tak už mám dost jasno, čí kousanec je lepší.:-/

1 0
možnosti
FV

Dobrý den. M. Kavka, V. Kroupa a spol. Správně je protežovaný, bez toho háčku nad E. Na víc se nezmůžu, musím si jít lehnout. Už taky nejsem nejmladší, a ty tancovačky, to vám je někdy o život. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Ale o tom už Helén níže psala,Mlho!:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.