Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Řeháček, Hubeňáková, Trčálek. Bez přemýšlení. Honza za záběr témat, znalosti, češtinu i matyku, smysl pro humor. Zuzana za smysl pro humor, milost, a rádi se bavíme o kytkách.:-) Karel je prostě fenomén, zvíře. A jeho slovník, fantasie, jsou neskutečné. Připomíná mi trochu Kafku, Haška i Gellnera.

5 0
možnosti
MT

Platíte pivo, Františku...;-)

1 0
možnosti
Foto

všiml sis nízkého počtu nominačních hlasů, pro chlapy hlasovalo jen 85 lidí, pro ženy asi 66.

Řeháček, Hubeňáková, a pro mě ještě Kučíková a Součková a Šiša za jeho fotoblogyR^

3 0
možnosti

Ano, mám to podobně:-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dježiš, já jsem mýval. To jsou současné hlasy, ne ńominační.

3 0
možnosti
Foto

No.. už jsem se lekl :-). Nominačních hlasů.. byly stovky.

2 0
možnosti
JH

To je tedy fantastický, na blogu s takovou obrovskou návštěvností!:-)

Ty stovky hlasujících mi spíše přijdou jako debakl

0 0
možnosti
FV

Pepíku, jen tak mezi námi, umíte také něco jiného než kritizovat?

Budu vstřícný a začnu. Já třeba umím moc hezky kácet a řezat motorovkou a štípat dřevo. Taky jsem slušný zahradník. Co vy?

6 0
možnosti
JH

Určitě, ale to neznamená, že bych se chtěl zrovna s Vámi poměřovat:-)

0 0
možnosti

tak už se přestaň sprchovat, jó?;-D

1 0
možnosti