Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky všem, kteří si udělali čas a dali hlas mé maličkosti. Moc si toho vážím a všem gratuluji!

9 0
možnosti
RE

Jitko gratuluju!!R^

3 0
možnosti
Foto

Chci poděkovat všem, kdo mě vynesli do téhle desítky. Moc si toho vážím, a to opravdu dost. Děkuju tedy, mí příznivci, za Vaši projevenou podporu, a to už i v průběhu. Je mi - říkám to upřímně - dost líto, že některé tu nevidím, chybí mi...chybí. Některé vidím a radost mám velikou. Obecně... je zaplaťbůh vidět, že blogy úsměvu, nadhledu, pohody a niterných výpovědí lásky k naší zeměploše i lidem mají i relativně šanci. Děkuju a blahopřeju nominovaným.

14 0
možnosti
DV

D60a54v59i86d 65V84l75k

10. 4. 2017 13:38

Jo, taky mě hodně potěšilo, že to není jen samá politika.

4 0
možnosti
VR

Zase ten trapnej Olšák/Větvička?RvRv

1 3
možnosti
DV

D49a73v98i18d 84V13l58k

10. 4. 2017 12:46

Právě jsem se pobryndal horkým Kung paem. Cože? Strejda Vlk se probojoval do finále mezi staré pardály? Děkuji moc kamarádi ,už to je pro mě velké ocenění a vážím si toho . Tak dííííííííkyV:-)

4 0
možnosti
FV

Škoda, že neexistuje kategorie češtinář roku. Tam byste to vyhrál s přehledem.

2 0
možnosti
JL

Zázraky se sice občas dějí, ale to spíše přijde Godot, než aby tuto anketu vyhrál

všestranně orientovaný a kultivovaný bloger/ka. Lid chce vidět krev a proto následuje

hlas kamelota. Šanci spíš mají ti, kteří polarizují a používají střely dum - dum.

Dokud se těmto blogerům nevyhradí vlastní chlívek pro svou exhibici, bude anketa

vždy neobjektivní.

5 1
možnosti
TT

Á jé, hlas cenzora, který ví, co je správná četba. :-P

2 0
možnosti
Foto

Tak konečně můžu po dlouhý době hlasovat. Řeháček, Trčálek.

6 0
možnosti
Foto

Jo! Mám radost a nemenší k tomu, že moji favoriti a favoritky jsou tam taky. Jen Šárka mi chybí....

2 0
možnosti
Foto

Já byla loni..... :-) Ale dík, že Ti chybím, Zuzano... a gratulace ještě jednou! ;-)

3 0
možnosti
TP

T51o58m32á88š 87P93í74c30l

10. 4. 2017 11:25

A zase nic. :-) Poslední, v čem jsem v životě vyhrál, byl závod v pomalé jízdě na kole na dětském dni (a s tím se ještě člověk v dětském kolektivu nemohl moc chlubit) ;-D

1 0
možnosti
Foto

Honza Řeháček je konečně ve finále, to mám radost!

Díky všem, co mi dali hlas, moc si toho vážím!

8 0
možnosti
SB

Pro mne jednoznačně Monika Pilloni.

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.