Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dlouho se mi nestalo, že se nevím rozhodnout mezi muži;-Dškoda, že nemůžu hlasovat pro více pánů;-D

1 0
možnosti
Foto

I26v13a46n 33M14a64r53e18k

10. 4. 2017 20:00

Mezi nominanty mi chybí p.Peszyňski ;-(

2 4
možnosti
JN

Hezký den všem, i já jsem mile překvapen, že jsem se při tak velkém počtu blogerů, kteří na iDNES publikují, dostal do nominované desítky. Děkuji proto všem čtenářům, kteří mi poslali hlas.

2 0
možnosti
Foto

Je to nějaké podivné, že se mezi nominovanými neobjevil Pavel Holub, bloger s nejvyšší karmou i nejvyšší čteností...

0 2
možnosti

...tady je vidět, k čemu je dobrá karma...:-)

2 0
možnosti
MV

diky tem, co me pichli do desitky a hlasy, prosim, Davidovi Vlkovi, koupelnari z Hradista (to nemyslim zle, ale jsou tu DV dva!)

Vlku, preju at to vyhrajes. myslim teda hned po Vetvickovi - ale on ja samostatnou kategorii!

7 0
možnosti
RE

Marku, máš to tam!! Tentokrát je to tutovka!:)

1 0
možnosti

Až na Olšáka dobrýR^

2 0
možnosti
RK

R18a92d42e93k 13K98a27r46a34s

10. 4. 2017 16:44

Tak jsem to otevřel a musím se smát, Stejskalův kývač Vodvářka spolu se sorosovským propagandistou Mácou, kdo pro tohle hlasoval?;-D

2 3
možnosti
Foto

Zdravím Vás pane Karasi. Jsem rád, že máte dobrou náladu.

Musím Vám cosi vysvětlit - a udělám to pro přehlednost v bodech.

1. Anketa zohledňuje názory čtenářů blogů, mohu Vás ubezpečit, že i mne se někteří blogeři nelíbí a nehlasoval bych pro ně.

2. Přídomkem Stejskalův kývač jste mne vyznamenal. Pan Stejskal píše dobře a mne těší, že mám téměř ve všem s ním shodný názor.

3. Myslím, že ve finále máte přinejmenším 2-3 blogery/blogerky, kteří vyhovují Vašemu naturelu. Tak do toho.

4. Pěkný den bez žluči.

7 0
možnosti
Foto

Před chvílí jsem rozklikl tenhle blog a nekecám, jsem potěšen, že jsem se vetřel do desítky nominantů na blogera roku. Daleko více než moje nominace mne potěšilo, že mí favorité - chlapi - jsou tam všichni a ženské dvě /bohužel Šárka ne/. Takže - mám asi dobrý vkus a nejsem snob, že co se líbí mně, má universální hodnotu.

Všem děkuji.R^

5 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc Ti to přeju! Mám konečně dojem, že mé hlasování k něčemu bylo! ;-)

1 0
možnosti
Foto

H46a47n39a 70V43l84k13o76v75á

10. 4. 2017 16:02

No nevím. Hlasovala jsem, ale anketa na celostátním mainstreamovém médiu, kde většina finalistů má 30 - 40 hlasů a superfavorit 211.....

1 0
možnosti
TT

Podle diskusí čte blogy pravidelně jen malá část čtenářů Babišovin. A hlasování je zase ještě další filtr.

0 0
možnosti
RM

R66o29m19a78n 56M11á46c18a

10. 4. 2017 14:05

vitezstvi je jisty... vzhuru na imperialisty...

aneb diky za nominaci

2 3
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.