Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D68a92v63i22d 42V84l47k

21. 4. 2017 19:19

Ach jo, tak jsem se nedobrovolně zase stal tématem zdejší diskuse. Chtěl bych k tomu taky něco říct.Blogy píšu ze dvou důvodů.Protože mě to baví a protože mě baví bavit lidi a dělat srandu. Dobrovolně se snažím nepsat o politice z důvodu, že mi připadá dost trapné mít jako životní cíl exhibovat tady na blogu se svými subjektivními názory. Politické blogy ničím jiným nejsou, jen obdobou hospodské žvanírny. Mám tady v diskusích dvě zaryté nepřítelkyně je to paní Hana Vlková a paní Martina Trojanová zejména ta první si tady na mně pravidelně řeší své mindráky. Proč? Nevím, já tu paní neznám. Chápu, že některým lidem lezu na nervy, protože nehodlám sdílet jejich pesimistický názor na svět, ale nikdo je nenutí číst moje blogy. Ať si každý čte co chce. A ty níže uvedené konspirace o mých nadstandardních vztazích s Adminy? Tenhle blog je blog na soukromém elektronickém mediu a platí zde určitá pravidla. Admini jsou zde zaměstnání, aby dohlíželi na dodržování těchto pravidel a tak to dělají. Kdo nechce tyto pravidla dodržovat musí jít blogovat jinam, je to jeho rozhodnutí a volba. A za to, že si lidsky docela rozumím s Terezou Janků a Terezou Boehmovou se já nestydím, jsou to normální fajn chytří lidi, které já mám rád. Takže já si stejně budu psát dál to svoje a kdo bude chtít, tak si to přečte a paní Hana Vlková, ať se tady ztrapňuje jak chce.:-)

2 1
možnosti
Foto

H54a27n82a 25V64l14k12o27v92á

21. 4. 2017 19:31

:-)Tak nějak bych nechala na soudných čtenářích ať si přečtou diskusi, popřípadě diskutovaný odkaz na blog vašeho syna ;-D a potom si utvoří názor.

Tomu co děláte (teď i průběžně na blogu) se říká manipulace.

1 0
možnosti
Foto

...jen taková poznámka...proč paní Vlková čte články Davida Vlka, když ji tak dráždí a když se jí nelíbí? Nechápu...já čtu jen ty blogery, jejichž psaní se mi líbí. A David k nim patří.

4 1
možnosti
Foto

H96a11n57a 89V98l69k53o67v93á

21. 4. 2017 13:16

Já též. Občas ovšem čtu přes seznam diskusí (a čtu pouze diskuse) nebo jdu přes hlavní stránku a uhodí mne do očí příjmení Vlk - což při mém příjmení jistě pochopíte;-)

1 0
možnosti
Foto

H80a72n92a 58V87l43k57o50v46á

20. 4. 2017 22:01

A Větvička tak nějak jako vždycky na nominace kašle, zato jiný finalista s řádově nižším počtem hlasů, nicméně "lidovostí" nominovaný se čílí, že Větvička je Karel Gott zdejších blogů....A to máte pravdu, pane Vlku. On přesahuje čteností hranice blogu, kdežto vy s několikráte opakovanou akcí "přidejte si mne do přátel, beru všechno" máte pořád jen těch pár desítek zdejších vytrvalců.

1 1
možnosti
DV

D50a72v75i49d 26V28l81k

20. 4. 2017 22:15

Určitě Haničko, Větvička je stoprocentně Karel Gott tohoto blogu- mistr je vždy jen jeden. Jestli chcete taky si mě přidejte do přátel , alespoň nebudete muset trapně obtěžovat mé děti. :-/

0 0
možnosti
RE

A jen tak ze srandy, dá se vůbec zjistit, kolik hlasů kdo přesně dostal(tedy z těch skoro prý dvou tisíců nominovaných)? Protože jinak je celá tahle anketa vitekčemu?....;-D

1 0
možnosti
MK

Tak ona to je tak trošku fraška:

Do hlasování nebudou počítány hlasy pro blogery, kteří jsou rozhodnutím redakce nebo z vlastního rozhodnutí mimo hlavní stranu blogu a hlasy pro blogy administrátorů,

Zdroj: http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=593052

Takže víceméně se jedná o výběr adminů ;-)

5 0
možnosti
DV

D97a42v37i63d 27V21l78k

13. 4. 2017 12:48

Dají se někde sledovat průběžné výsledky? Já jako, že bych sledoval v přímém přenosu jak nás Větvička drtí;-D

3 0
možnosti
Foto

já to nevidím. Vidím jn celkový počet všech hlasů,ale u jednotlivců to vidět není..proč? Loni to vidět bylo.

0 0
možnosti
Foto

(hlasem poručíka Columba) ... jo a ještě jednu maličkost.

To rozdělení na blogery a blogerky mi přijde kontraproduktivní (například znemožňuje dlouho očekávaný duel Kučíková vs Valiček). Psaní není atletika a úspěchy mnoha spisovatelek ukazují, že ženy umí psát stejně dobře jako muži. Možná by stálo za úvahu udělat kategorie podle typu blogů namísto pohlaví blogeřidla (to je genderově neutrální výraz pro autory, schválený Evropskou Unií). Například:

-- příjemné počtení

-- trefné komentáře

-- zajímavé informace

-- krásné fotografie

+++++++++

A aby to nedopadlo jako s paní Columbovou, kterou nikdo neviděl, tak tady je hlas páně poručíkova: :-)

https://www.youtube.com/watch?v=biW9BbWJtQU

8 0
možnosti
Foto

Jsou to návrhy, které mně připadají býti chytrými a smysluplnými, leč obávám se, že stejně jako zavedení kategorie Politikujících blogišť" i letos budou neprůchodné. Leč Vy jste mladší, Jene, možná toho dožijete. ;o)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc všem za letitou i méně letitou přízeň a vaše hlasy, je to pro mě velkou ctí a radostí. Jak se říká v pohádkách - stařenka je potěšenaVM.

9 0
možnosti
Foto

stařenka ode mě dostala hlas:-)R^

2 0
možnosti
Foto

No tohle! Který uličník přišpendlil moji fotku na nástěnku vedle ředitelny? 8-o

Za trest teď bude Matykání dvakrát měsíčně! ;-€

A neplačte, můžete si za to sami :-)

19 0
možnosti

My co přes veškerou péči nikdy neovládneme matematiku, věnujeme zaslouženou pozornost alespoň osobě páně matykově.:-P

6 0
možnosti
JM

Diky za nominaci, vážím si moc každého hlasu. Byli tu nicméně lepsi blogeri než jsem já a byli odejiti. Proto ani cena Blogera roku uz nemá tu hodnotu. A to je skoda

7 0
možnosti
JH
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
Foto

Díky Ti za ten částečně zvrhlý vkus. ;o]

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.