Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem blbááá, já to prošvihla :-/ Jsem si furt říkala, že je dost času a ten čas tady v Praze nějak letí 8-o Tak aspoň v druhem kole to snad stihnu ;-)

0 0
možnosti

Nestíhám logicky číst všechny příspěvky, už vůbec nestíhám na některé reagovat. Sama píši když mám něco na duši. Tedy upřímně, na duši mám něco několikrát denně, jen ten čas, mrcha, se mi nedostává. Takže občas něco písnu. Nepíši pro karmu, nepíši pro čtenost, nepíši pro žádné soutěžení. Píši pro "své čtenáře" a díky blogu na idnesu jich několik mám a jsem tomu moc ráda. Za každého čtenáře jsem neskutečně vděčná! R^

Provozovatelům blogu gratuluji k desátému výročí!R^

Laďka

0 0
možnosti

Famózní start! Nováčkem roku nemůže být nikdo jiný než Denis Arnol. Tři blogy během jednoho týdne, úryvky z knihy, o níž jsem kol kolem nic nenašla. O bloggerovi ani slovo, v diskuzi ani písmenko. A přesto mají všechny karmu nad 40, z toho dva jsou mezi deseti nejúspěšnějšími blogy týdne, kdy svoji kariéru na blogu zahájil. Uniklo mi něco?

6 0
možnosti
Foto

jste všímaváR^ mrkla jsem na to a teda čumím-takhle8-o8-o8-o

3 0
možnosti

Také bych se přimlouvala za „uměleckou“ kategorii. Nemělo bypřece jít jen o kvantitu, ale i o kvalitu. K čemu ukrutná karma a čtenost,když obsah nemá žádnou přidanou hodnotu. Proč by tedy nemohlo vítězství v takovékategorii představit širšímu publiku autory, s jejichž tvorbou by se nikdytřeba nepotkali?

Za mě má můj hlas pan fotograf Michal Štosel. Z mého pohledunejlepší a nejvtipnější fotograf na blogu vůbec. Co se dá dělat, v záplavě politických akontroverzních blogů se umění holt ztrácí...

3 0
možnosti
Foto

Nevím, co přesně obnáší sekce „VIP blogeři“, ale Honza Řeháček tam dávno, dávno již patří... Možná by stála za úvahu kategorie „Navrhněte VIP“, tj. VIP od čtenářů:-)

9 0
možnosti

Ale taková věc tu už funguje léta, stačí blogera navrhnout na mail admin.blog@idnes.cz a my jsme rádi za podněty ke zvážení. Nyní už nemusíte, předám kolegům jako váš návrh. děkujeme TB

3 0
možnosti

Dobrý den, jak mohu hlasovat pro Lucii Provazníkovou? Nemohu ji najít. Děkuji.

1 0
možnosti

:-) Tak to budete muset zjistit, kde bloguje a tam jí poslat hlas - pokud tam mají nějakou anketu. Na blogu iDNES.cz tato autorka již není.

0 0
možnosti
Foto

Nejlepším blogerem je pro mě jednoznačně Honza Řeháček. Za povšimnutí stojí hlavně jeho nepřekonatelné pohádky.:-)

2 0
možnosti

A jeho dvě lišky, Monika a Hortensie. Ty ale málokdo zná.

4 0
možnosti
Foto

Vítězství v této soutěži má ještě jeden rozměr - často se stává, že bloger, nebo blogerka, kteří jsou u čtenářů hodně oblíbení, jsou naopak hodně neoblíbení u redakce. A naopak... Tak si říkám, jakou vlastně má tato soutěž cenu a pro koho...?

0 0
možnosti

Máte recht, Vladimíre. Když jsme vás my kroupologové dotlačili málem na básníka blogu, tak jste byl najednou až třetí. I jako blogerku roku jsme pro vás hlasovali. Kdeže ty časy ale jsou...

3 0
možnosti
Foto

... se tu chci při téhle hezké příležitosti omluvit všem, kterým jsem ještě nestihla napsat přací blog k jmeninám... to dopíšu... slibuju... fakt;-);-);-);-D

pozdravení všem...a hlavně těm, co jsou (pro mne smutně) poněkud v mizení.

0 0
možnosti
Foto

Je mi záhadou, co tolik vyhlášení zdrželo. Novinky žádné, ceny pro čtenáře "motivační", kategorie opět očesané, nadstandartní přístup ke kolegyni Šichtařové zřejmý a doba hlasování zkrácená, což diskvalifikuje ty, kteří čtou blogy jen příležitostně a blogér, který má zájem dostat se do povědomí, aby narychlo spatlal blog,

5 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS