Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stala se velká politování hodná tragédie. Jediné co je podle mého názoru v tuto chvíli namístě, je vyslovit hlubokou soustrast pozůstalým. Tragická, ani přirozená smrt není přeci senzací pro veřejnost, ale vždy jen a jen tragédií pro pozůstalé. Proto také souhlasím s velmi citlivým přístupem administrátorů a rozumím mu. Ostatně pokud by se takto nezachovali, sklidili by stejnou, možná ještě větší bouři z druhé strany...

7 7
možnosti
MZ

A pan Holub opět mimo,

smrt, tak jak se stala a co ji předcházelo bohužel sama o sobě "senzací" je. S tím nikdo nehne. Ale také si myslím (doufám v to), že si zde nikdo nepřeje uvádět fotky a jiné "senzační" věci ze soukromí atd, což už je hyenismus. A že si nikdo nepřeje honbu ta senzacemi ze života pana Janoty a jeho rodiny atd. Ale, pan Janota napsal blog, kde se loučí, bylo to tedy nejspíš jeho poslední přání. Navíc tak jak chápu, asi bylo i jisté poselství, kam lze dojít, co ho vedlo. Kdyby to nechtěl, asi ten blog nepíše. Co se rodiny týče, těm je slušné popřát upřímnou soustrast a snad každý rozumný člověk tak činní. Leč admini by kritiku bohužel schytat nemohli (mohli, neadekvátní) protože plnili poslední přání pana Janoty (opět, jinak by to asi nepsal) a pokud v něm rodinu neuvedl, nevidím důvod. A budu-li citlivý, třeba se tím někdo konečně začne zabývat (i když spis neznám) a třeba se pohnou ledy a jméno pana Janoty bude očištěno (třeba ne, třeba to opravdu pokus o vraždu byl). V tom případě by se alespoň rodině dostalo zadostiučinění, i když je každému jasné, že to pana Janotu nevrátí.

MZ

16 0
možnosti
Foto

V62í77t 45H44a33s75s78a62n

23. 2. 2017 17:10

Rád bych se k tomu vyjádřil.

Pana Janotu jsem znal. Nikoliv osobně, ale měl jsem ho v přátelích na Facebooku. Jeho případ mi v mnoha věcech připomínal případ Albánce Skendera Bojky, který ze strachu o svůj život střílel přes dveře po těžkooděncích, za což dostal 4 roky vězení.

http://zpravy.idnes.cz/strelba-na-policisty-skender-bojku-ustavni-soud-fuq-/domaci.aspx?c=A160512_113646_domaci_mav

Pan Bojko se loni v květnu stejně jako já, dostal z vězení na základě nálezu Ústavního soudu. Panu Janotovi jsem loni v říjnu radil, ať to nevzdává, že má ještě možnost třech mimořádných opravných prostředků. Odepsal mi, že je finančně v zoufalé situaci, že má advokátku ex-offo a nemůže si dovolit zaplatit lepšího advokáta. Radil jsem mu, ať se svůj trest alespoň snaží dostat pod 12 let, jelikož trest nad 10 let nelze půlit, a musel by si z něj odsedět minimálně 8 let. (Trest pod deset let by za dobré chování půlit mohl, takže by se z vězení ven mohl dostat za 5 let. Včera jsem mu volal 15 minut poté, co jsem dočetl jeho článek, mobil zvonil, ale nikdo ho nebral. Napsal jsem mu sms, ať neblázní.. Ale zpět k tématu.

DOMNÍVÁM SE, že pokud se zoufalý člověk v zoufalé situaci rozhodne před sebevraždou napsat článek (dalo by se to přirovnat k dopisu na rozloučenou), tak je to něco jako jeho poslední přání a přeje si, aby tento článek zůstal publikovaný. Pan Janota svým článkem žádný kodex blogera neporušil, přesto jste mu ho smazali. NEDOMNÍVÁM SE, že by bylo neetické jeho článek ponechat. (Neetické by teď ode mě teď bylo, kdybych zveřejňil celou korespondenci mezi mnou a jím.) Pokud by ten člověk chtěl, aby po něm žádný dopis na rozloučenou ve formě článku nezůstal, tak by ho vůbec nenapsal, nebo by si nechal dobrovolně deaktivovat celý blog. Ten zoufalý člověk pravděpodobně chtěl, aby po něm zůstalo i něco virtuálního. Vy jste mu ale jeho poslední článek na rozloučenou z důvodu údajné neetičnosti smazali, ačkoliv neporušil kodex blogera. - TOTO JÁ NAZÝVÁM NEETICKÉ!

45 0
možnosti
SS

Je to s podivem, ale plne s vami souhlasim.

9 0
možnosti
JL

Inu, dobrá, dopis na rozloučenou, jste se rozhodli nepublikovat, ale co bude dál?

Co hodláte dělat? Idnes, kdysi proslulá svou investigativní žurnalistikou by neměla v tomto případě zahálet. Všechny indicie, svědčí o tom, že případ se zcela vymyká

běžným normám. Ať už jde o výši trestu, tak o kvalifikaci obvinění. Zbývá mi jen

doufat, že to tak nenecháte, už jen proto, že se jedná o jednoho z nás. (vás)

14 0
možnosti
Foto

Vůbec jsem původně nechtěl do této diskuze psát, lidská tragedie , hluboká, veliká...

Blog jsem četl chvilku po zveřejnění, a chvíli mi trvalo, než mi došlo, že se nejedná o fabulaci. Nevratný čin hluboce rozrušeného člověka, kdyby to byl můj kamarád, bratr, nebo jakýkoli blízký člověk, asi bych taky nechtěl aby to tu bylo volně ke čtení. A není to obžaloba systému, pokud tak spíš jedinců a to ještě nikdo z nás neví jak se ta původní událost skutečně odehrála.

5 0
možnosti
Foto

Proboha lidi proberte se uz konecne. To vazne neumite cist? Administrace svuj postoj napsala presne a rozhodla se podle nejlepsiho svedomi. Nic vice v tom neni. Kdyz to tady ctu uz jen cekam fotografie s textem je suis Janota. Krok pana Janoty byl projevem zoufalstvi. Nezvysujme je hloupymi komentari a osocovanim.

4 13
možnosti
LV

Někdo tady osočuje pana Janotu? Naopak, vidím tady spíše pietu a úctu k jeho poslednímu rozhodnutí (tedy zveřejnění dopisu na rozloučenou).

16 2
možnosti
Foto

Jsem přesvědčen o tom, že čím více by se poslední blog p. Janoty uveřejňoval, tím by byl radši. Jinak by ho nepsal. A jestli na tom někdo vydělá nebo ne by mu bylo úplně fuk.

40 0
možnosti
MP

Připadá mě to spíše jako snaha umlčet jeho poslední slova, která chtěj nechtěj, byla VELKOU OBŽALOBOU SYSTÉMU.

27 2
možnosti
MP

Píšete sice, že důvodem bylo to, že se k článku přidávají autoimaticky reklamy .. a to je neetické kupčení se smrtí . jenže vy lepíte reklamní bannery na pohřební vozy běžně http://prasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=353575

4 0
možnosti
MZ

Pane Bango,

odpověď mám rozepsanou už asi hodinu a dlouho jsem váhal, zda to vůbec má smysl odepsat. My nejsme u Vás v obýváku v soukromí, my využíváme služby (veřejné), která přináší něco Vám a něco nám - tedy je to obchod. Vy byste v první řadě jako administrátor měl být daleko více na věcí, tedy profík co nebere vše osobně a naopak se bude snažit situaci zklidňovat - teď jste opět neunesl tíhu funkce. A to nabádání, kam má kdo psát, to už je vrchol. Vy jste jen administrátor, nejste majitelem firmy, jste její zaměstnanec (atp), takže takhle to udělejte se všemi a až Vám všichni udělají pápá, chci vidět kolik z té reklamy půjde. A jak dlouho adminem budete. Nestrannost, být trochu nad věcí, mít nadhled, zklidňovat situaci, mazat i kamarády (nejen odpůrce), kteří porušují kodex a pravidla diskuse. To by mělo být Vaším posláním, ve všem jste Vy a celý team adminů selhal. Mohu to doložit. Ne jako názor, ale jako jasná fakta. A to smazání blogu, je lidskou tragedií a pokud si to tak pan Janota přál, tak jako jeho zapřísáhlý názorový odpůrce jsem jednoznačně pro nechat zveřejněno. Nejedná se o hienismus.

Pěkný den přeji

MZ

30 3
možnosti
VK

To uz bylo lidi, co delalo pa, pa. A opravdu bych nechal na administraci, zda posledni dopisy chteji mit na serveru.;-)

0 11
možnosti
MP

Přeloženo do češrtiny: Zametáme mrtvého pod koberec :-/ vždyď systém je přece fajn...

8 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.