Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyz uz se mi tahle diskuse neustale vnucuje, Dobra zeptam se proc sedite v kreslech a ne na lavicce.

0 0
možnosti

Taky by mě to zajímalo - já tam seděl, ale taky jsem už pochopil, že jsem tam byl vlastně na zkoušku (hádám podle délky konečného sestřihu).

0 0
možnosti

Sudetští Němci vyhnali z domovů zcela bezohledně spoustu našich občanů.

Proboha, tohle na te UNI ucite?

0 0
možnosti

Sorry, to patrilo jinam.

0 0
možnosti
Foto

Já si v tom to svoje našla. Asi to tu nebudu vyjmenovávat, jen chci říct, že je to dobrý nápad dělat takovéto rozhovory. O povaze blogerů.

A též o povaze diskutérů, jak tu čtu tu kritiku. O kolik je snazší něco kritizovat než něco kloudného vytvořit, že.

0 0
možnosti
Foto

marně jsem hledal jméno moderátorky, mohla se v úvodu představit. Proti výběru nic nemám, V.O. sice nic objevného neřekl, ale něco dokázal tak proč ne. Jen nesouhlasím s tím, že na blog se dá napsat, co člověk chce. Bohužel, nedá.

0 0
možnosti

J93i69ř30í 67Š66o76l88c

1. 2. 2017 13:54

Přemýšlím o dvou věcech: 1) Jaký byl důvod k tomu, aby se rozhovor s Vítem Olmerem dělal, 2) Proč byl veden tak, jak byl veden, to jest povrchním způsobem?

Prosím slečnu moderátorku o vysvětlení. Rozhovor s Vítem mi totiž připadal, jako kdyby se Zemanem mluvil Ovčáček. Děkuji.

1 1
možnosti
Foto

Snad nedoufáte, že vám odpoví? ;-D

Celé je to tak příšerné, že jsem svoji reakci raději smazal než jsem ji vůbec odeslal...8-o Největší "legrace"je, že toto je pácháno přímo na půdě FAMU.

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS