Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy o ní všichni tak hezky mluvíte... No já si snad od Karly i něco přečtu. Ale dnes ještě ne, možná někdy...:-)

0 0
možnosti

Karlo, ty kočando fajnova! V lednu kafe?

1 0
možnosti
Foto

Diky Marku, ale tu tvoji zaludnou otazku mi budes muset jeste lepe vysvetlit ;-D Kafe moc rada, ale nejlepsi by bylo u mne v kramku, jsem tu totiz denne do vecera:-/

0 0
možnosti
Foto

Karla mě velice mile potěšila. Zatím nejlepší díl, co se týče hosta.

2 0
možnosti
Foto

:-) Teda Martine, Vy jste me taky velice mile potesil. Dekuju!

1 0
možnosti

Karlo, vypadá to, že jsi spokojená, a to je hlavní. Tak ať ti to dlouho vydržíVR^

2 0
možnosti
Foto

Jak kdy Marusko, je to jak na houpacce. Hezke vanocni svatky Ti preju V

0 0
možnosti
Foto

Teda babo, Tobě to tak sekne!R^:-):-)

2 0
možnosti

Ten pán se neumí obléknout ani ptát. Divné.

0 2
možnosti

O21t94a 64P69a66n64s79k94ý

24. 12. 2016 21:41

škoda, že video je bez titulků, jako občan se sluchovým postižením už nemám možnost nijak zjistit, co bylo pokračováním článku...To je nedotažené všude v iDnes

3 0
možnosti
Foto

To je mi lito, ale klidne se ptejte co by Vas zajimalo. Zrovna pisu blog o tom, jak jsem se vratila do CR, vsechno tam napisu :-) Jen jsem ted stale v praci, tak to asi bude chvilku trvat.

0 0
možnosti

J20a13n 20Š85e56s90t10á21k

24. 12. 2016 18:04

pěkný, ovšem proč neměl pan Banga seštelovanej mikrofon stejně, nebo aspoň přibližně, jako Karla? Mně to teda vždy rvalo uši jak se on chopil slova...

7 0
možnosti
Foto

A nevadilo by ani to, kdyby na ni bylo vidět jako na pana Bangu, spíš víc :-)

4 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS